تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۶۱۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشنواره استانی سازه‌های ماکارونی در دانشگاه شهید چمران اهواز
دبیر جشنواره استانی سازه‌های ماکارونی خوزستان، از برگزاری این جشنواره در 28 فروردین‌ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد. 

حسین ملوزه اظهار کرد: جشنواره استانی سازه‌های ماکارونی 28 فروردین‌ماه 97 در دانشگاه شهید چمران اهواز خواهد شد.  شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند در سه گرایش سازه‌های سبک، سازه‌های سنگین و سازه‌های زیبا شرکت کنند.

وی افزود: برای شرکت در این جشنواره شرایط خاصی مشخص نشده است و دانش‌آموزان، دانشجویان و تمام  مردم استان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت‌نام دراین جشنواره نیز تا 24 فروردین‌ماه اعلام شده است.

دبیر جشنواره سازه‌های ماکارونی گفت: برای شرکت‌کنندگان در جشنواره نیز یک کارگاه آموزشی در نظر گرفته شده است که این کارگاه 10 و 11 اسفندماه برگزار می‌شود تا این افراد با قوانین، آیین‌نامه، نحوه ساخت سازه‌ها و موارد لازم درباره جشنواره آشنا شوند. 

ملوزه افزود: سازه‌های ماکارونی اغلب برای شبیه‌سازی الگوی یک پل که قرار است در واقعیت ساخته شود، ساخته می‌شوند. هدف ما نیز از برگزاری این جشنواره، شناسایی تیم‌های با استعداد در استان و معرفی آن‌ها است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار