تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۶۱۱۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقوع موقت گرد و غبار در اهواز و حومه / آغاز بارش در خوزستان از امشب
مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌ها از اواخر وقت امشب در سطح استان خبر داد. 

کوروش بهادری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت امشب اظهار کرد: اوج بارش‌ها از اواخر امشب تا فردا ادامه دارد که بارش در شمال و شرق خوزستان شدت بیشتری خواهد داشت. 

وی افزود: احتمال آبگرفتگی معابر در برخی شهرها از جمله دهدز، مسجدسلیمان، ایذه، لالی و اندیکا وجود دارد که در این راستا اطلاعیه‌ای صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وزش باد در اهواز گفت: در حال حاضر سرعت باد لحظه‌ای در اهواز 40 کیلومتر بر ساعت است که ممکن است تا یک ساعت دیگر کیفیت دید در اهواز و حومه آن و همچنین شهرهای اطراف از جمله آبادان به 2 تا 3 کیلومتر کاهش یابد اما این پدیده موقت است.

بهادری با بیان اینکه میزان بارش‌ها در برخی نقاط کم بوده است، گفت: به دلیل اینکه کانون‌های داخلی ماسه‌ای هستند و با بارش‌های کم، چسبندگی لازم را به دست نمی‌آورند، همچنان احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد. برای  چسبندگی لازم کانون‌ها حداقل به بارش‌های بیش از 10 میلی‌متر نیاز داریم.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته، بهبهان با 28 درجه سانتی‌گراد، و ایذه و دهدز با 12 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 18 تا 28 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
0
اداره كل هواشناسي محترم ميشه لطفا پيش بيني نكنيد بلكه بارون باريد.هر وقت گفتيد بارونه خاك نازل شده تو سرمون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
ی بار نشده حرف آقای بهادری درست از آب در بیاد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
رفیق ولله راست گفتی
:
:
:
آخرین اخبار