تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۶۱۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس‌کل دادگستری خوزستان عنوان کرد:
ضرورت آموزش مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز
ضرورت آموزش مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارزرئیس‌کل دادگستری استان خوزستان گفت: ما نسبت به کالاهای مردم که به ظن قاچاق توقف می‌شود مسئولیم و باید امانت‌دار مردم باشیم بنابراین لازم است مأمورین مبارزه با قاچاق آموزش‌های لازم در این خصوص را بگذرانند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، فرهاد افشار نیا در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس تعزیرات حکومتی کشور برگزار شد، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی‌ها باید تسریع شود تا حقوق مردم تضعیف نشود.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، رژیم استبدادی ستم‌شاهی را یکی از مستبدترین رژیم‌های سیاسی تاریخ دانست و افزود: در دوران طاغوت مطبوعات آزاد نبود و انتخابات و مجلس فرمایشی بود. دادگاه‌های نظامی ظلم چه ظلم‌هایی که به انقلابیون نکردند چه خیانت‌هایی که مرتکب نشدند و همواره موجبات تحکیم بنیان ستم‌شاهی را فراهم می‌کردند.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان این استان را استانی با ظرفیت‌های ممتاز برشمرد که دارای منابع نفت، گاز، پتروشیمی و معادن غنی و صنایع بالادستی و کشاورزی ممتاز، بنادر و گمرکات و راه‌های ترانزیتی است و عنوان کرد: بیش از 50 درصد از درآمد کشور از استان خوزستان تأمین می‌شود؛ اما باوجود همه این امتیازات، محرومیت‌هایی نیز در استان وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان گرمای شدید، بدی آب‌وهوا کانون‌های بحرانی ریزگردها دانست.

وی با اشاره به مرزهای زمین و دریایی با کشورهای همسایه و با توجه به پدیده قاچاق کالا، خواستار اتخاذ سیاست‌های مدون در جهت پیشگیری از قاچاق کالا شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار