تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۶۱۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا علی‌رغم ثبت‌نام‌ در سامانه کارا،پرداختی صورت نگرفته است؟
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باید آسیب شناسی انجام بگیرد که علی رغم ثبت نام‌های انجام شده در سامانه کارا چرا پرداختی در این زمینه نداشته‌ایم. 
  
کیخسرو چنگلوایی اظهار کرد: شغل 100درصد عشایر استان کشاورزی و دامپروری است. همچنین بیشتر روستاییان نیز در استان شغل کشاورزی دارند و آمارها در خصوص ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات، نشان دهنده اطلاع رسانی خوب است. 
  
وی افزود: از طریق شیوه‌های مختلف و برگزاری جلسات شهرستانی اطلاع‌رسانی لازم به شهرستان‌ها برای دریافت تسهیلات انجام شده است. علی رغم مشکلاتی که برای دریافت تسهیلات و ثبت نام در سامانه کارا وجود دارد، جای خوشحالی است که کشاورزان توانسته‌اند در این سامانه ثبت نام کنند. 
  
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: باید آسیب شناسی انجام بگیرد که علی رغم ثبت‌نام‌های انجام شده در سامانه کارا چرا پرداختی در این زمینه نداشته‌ایم. در این زمینه باید دید که مشکل در کجاست و آن را بررسی کرد. 
  
چنگلوایی عنوان کرد: طرح‌های بسیاری در سامانه ثبت نام کرده‌اند اما مهم این است که به چند عدد از این طرح‌ها تسهیلات پرداخت شده است. همچنین گام بعدی پس از پرداخت این تسهیلات، نظارت بر هزینه‌کرد این تسهیلات است. 
  
وی ادامه داد: پرداخت و نظارت بر هزینه‌کرد این تسهیلات از مقایسه آماری تعداد طرح‌های ثبت نام شده در سامانه کارا بسیار مهم‌تر است و باید به این مسایل توجه ویژه شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار