تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۱۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس‌راه خوزستان مطرح کرد:
ناامن شدن جاده‌های خوزستان با افزایش تردد خودروهای حامل بار قاچاق
رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: تردد خودروهای حمل بار قاچاق در استان بیش‌ازحد شده و در ایام پایانی به دلیل خرید بیشتر مردم تردد این خودروها افزایش‌یافته است که به همین دلیل جاده‌های استان ناامن شده‌اند.

رضا دولتشاهی صبح امروز اظهار کرد: خطر تصادف در محورهای منتهی به اهواز از مسیرهای دیلم، گناوه، هندیجان، ماهشهر و سربندر در ایام پایانی سال و نزدیک شدن ایام نوروز، با وجود خودروهای حمل بار قاچاق یا به‌اصطلاح شوتی، بیشتر شده است.

وی افزود: تردد خودروهای حمل بار قاچاق در استان بیش‌ازحد شده و در ایام پایانی به دلیل خرید بیشتر مردم تردد این خودروها افزایش‌یافته و چون این خودروها سعی می‌کنند در تاریکی شب با سرعت‌های خیلی بالا وارد جاده بشوند و شبانه نیز برگردند موجب خطر برای مسافران در این مسیرها شده‌اند.

دولتشاهی با غیرقانونی دانستن تردد این خودروها گفت: این رانندگان باید توجه کنند که کارشان ازنظر قانونی خلاف است و پلیس به دنبال دستگیری آنان خواهد بود و همچنین خطرات متعددی هم برای خودشان و هم برای مسافران و رانندگانی که در این محورها حرکت می‌کنند ایجاد می‌کنند.

وی افزود: در هفته گذشته  7 نفر در مسیرهای نام‌برده منتهی به اهواز جان خود را در تصادفات ازدست‌داده‌اند، این تلفات متأسفانه روزبه‌روز در حال افزایش است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار