تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۶۱۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی:
مشکل صدور سند مالکیت اراضی تصرفی در وزارت راه و شهرسازی رفع شد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل صدور سند مالکیت اراضی تصرفی در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

جلیل مختار  امروز اظهار کرد: چندین ماه بود که مشکل مالکیت اراضی تصرفی در وزارت راه و شهرسازی در حال برسی بود و بالاخره در ۷ بهمن‌ماه نتیجه قطعی اعلام شد.

وی افزود: در بحث مالکیت بعضی از این اراضی وضعیتشان نامشخص بوده و یا اینکه شرایط خاصی داشته‌اند، ازاین‌پس درصورتی‌که این شرایط و وضعیت خاص مانعی مانند تعدد مالکیت برای صدور سند اصلی نداشته باشد شهروندان می‌توانند از اواخر بهمن‌ماه تا مرداد سال 97 با مراجعه به اداره مسکن و شهرسازی، اقدامات لازم برای صدور سند قطعی انجام دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: این برنامه چند ماه است که از سوی وزرای راه اقتصاد و شهرسازی و در حال پیگیری بود، خوشبختانه ۷ بهمن‌ماه این نتیجه به سایر استان‌های کشور اعلام شد.

مختار افزود: برای تفاهم‌نامه منعقدشده لازم است کارگروهی از سوی فرمانداری و شهرداری تشکیل شود تا در بحث سند و اشتراکات لازم مشکلات رفع شود.

وی اظهار کرد: این طرح علاوه بر شهرستان آبادان و استان خوزستان تمامی شهرهای دارای جمعیت ۲۵ هزار نفر به بالا را شامل می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رئیس سازمان ملی مسکن‌ نیز درصدد تکلیف زمین‌های در محدود روستاها است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار