تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۱۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همراه پخش زنده تلویزیونی
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رامهرمز برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در رامهرمز روز جمعه 4 اسفندماه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

ناصر ربانی اظهار کرد: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در رامهرمز روز جمعه 4 اسفندماه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: پیاده‌روی به‌صورت زنده از شبکه سه سیما پوشش داده می‌شود و از میدان دفاع مقدس (ترمینال باغملک - ایذه) شروع و به میدان سلمان فارسى ختم می‌شود و بعدازآن با تجمع شرکت‌کنندگان در این میدان ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز گفت: در این همایش به‌قیدقرعه جوایزی از قبیل یک دستگاه پراید، کمک‌هزینه سفر زیارتی، دوچرخه، البسه ورزشی و ده‌ها جوایز ارزنده دیگر به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد؛ که توصیه می‌شود برای شرکت در قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان حتماً کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

 وی در پایان، عنوان کرد: این همایش با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای برگزاری می‌شود و رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان و اکثر مسئولین شهرستان هم در آن حضور دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار