تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بانوی کاراته‌کای خوزستانی: هدفم کسب طلای المپیک است
بانوی کاراته‌کای خوزستانی: هدفم کسب طلای المپیک استبانوی کاراته‌کای خوزستانی با بیان این‌که هدفم کسب مدال طلای المپیک جوانان 2018 و المپیک 2020 است، گفت: من برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و از اکنون با انگیزه و توان بیشتر تمرین می‌کنم. 

شادی رفی‌پور درخصوص موفقیت در انتخابی تیم‌ملی و کسب سهمیه المپیک جوانان 2018، اظهارکرد: برای رسیدن به این موفقیت بسیار تلاش کردم و خوشحالم که به آنچه ‌مدنظرم بود، دست پیدا کردم. رقابت‌ خوبی با حریفان داشتم و در نهایت نیز سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کردم

وی با بیان این‌که هدف من کسب طلای المپیک جوانان 2018 و المپیک 2020 است، گفت: من برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و از اکنون با انگیزه و توان بیشتر تمرین می‌کنم. همچنین تلاش می‌کنم تا در مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو نیز به مدال برسم. امیدوارم با کسب مدال طلای این رقابت‌ها باعث سرافرازی کشورم شوم.

بانوی کاراته‌کای خوزستانی گفت: تاکنون بیش از 30 مدال استانی و 15 نشان کشوری کسب کرده‌ام. همچنین یک مدال طلای آسیایی، یک نشان طلا و برنز رقابت‌های بین‌المللی و یک مدال برنز از تورنمنت بین‌المللی را در کارنامه خود دارم.

وی با اشاره به مشکلی که سد راه ورزشکاران قرار دارد، عنوان کرد: مشکلی که بیشتر ورزشکاران با آن مواجه هستند، نداشتن اسپانسر و حامی مالی است و به همین دلیل مجبور هستیم تمام هزینه‌ها را به صورت شخصی تامین کنیم. همین نیز در تمرکز ورزشکار تاثیرگذار است و باعث می‌شود نتوانیم روی هدف اصلی‌مان متمرکز شویم.

رفی پور با قدردانی از خانواده‌ ومربی‌اش نیز گفت: پدر و مادرم همیشه مشوق و حامی اصلی من در این راه بوده‌اند. همچنین جا دارد از مربی‌ام خانم رضایی که بهترین تمرینات را به من می‌دهد تا برای مسابقات به خوبی آماده شوم و آقای سرکوهکی رییس هیات کاراته خوزستان، قدردانی کنم. تلاش می‌کنم این راه را ادامه دهم و باعث سرافرازی خانواده، مربی‌ام و کشورم شوم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار