تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۶۱۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبرداد:
بهره‌برداری از پروژه اصلاح شبکه آب منطقه کلگه مسجدسلیمان در اوایل 97
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این‌که پروژه اصلاح شبکه منطقه کلگه در شهرستان مسجدسلیمان تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار امیدواری کرد این پروژه در اوایل سال 97 به بهره‌برداری برسد. 
  
صادق حقیقی پور اظهار کرد: پروژه اصلاح شبکه منطقه کلگه در شهرستان مسجدسلیمان به طول 20 کیلومتر و اعتبار 100 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی اجرایی شده است. 
  
وی با بیان این‌که این پروژه تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار امیدواری کرد این پروژه در اوایل سال 97 به بهره‌برداری برسد. 
  
حقیقی پور با اشاره به شرایط جغرافیایی منطقه افزود: این منطقه به دلیل قرار داشتن بر روی دامنه کوه و وجود لایه‌های سنگی و گچی و همچنین عدم وجود معابر با عرض کافی، اجرای پروژه را با سختی و پیچیدگی‌های مختلفی روبرو کرده است. 
  
وی تصریح کرد: با انجام عملیات اصلاح شبکه آب منطقه کلگه که یکی از بحرانی‌ترین مناطق آبرسانی مسجدسلیمان محسوب می‌شود و به 90 درصد مشترکین به صورت شبانه‌روزی خدمات آبرسانی ارائه خواهد شد. 
  
رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان، پایداری آب شرب منطقه را هدف اجرایی این پروژه عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه 2 هزار و 400 انشعاب وارد مدار خدمات رسانی آبفا خوزستان خواهد شد. 
  
حقیقی پور عنوان کرد: در دیگر مناطق مسجدسلیمان نیز با اعتبار 90 میلیارد تومان طی 3 سال آینده پروژه‌های آبرسانی پیش بینی شده است. 
  
مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های سال 96 در شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تا ابتدای سال 96 قریب به 83 درصد شبکه آب این شهرستان اصلاح شده که از ابتدای سال تاکنون علمیات اجرایی بیش از 20 کیلومتر اصلاح شبکه آب در این شهرستان انجام شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار