تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۶۱۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور اهواز - سربندر
افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور اهواز - سربندرهمزمان با بهره برداری از 25ساختمان پاسگاه پیش ساخته در 16 استان کشور، آیین افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور اهواز - سربندر دوشنبه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ساختمان پاسگاه پلیس راه محور اهواز- سربندر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افتتاح شد.

این پاسگاه پلیس راه با زیربنای 570 متر مربع در مدت پنج ماه احداث ساخته شد و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: استقرار پاسگاه های جدید پلیس راه و توسعه زیرساخت ها، باعث ارتقای کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه و تقویت امر خدمت رسانی می شود. 

غلام عباس بهرامی نیا اظهار کرد: پاسگاه پلیس راه اهواز- سربندر به عنوان یکی از پاسگاه هایی است که روزانه شاهد تردد فراوان وسایل نقلیه از این محور هستیم. 

وی افزود: باتوجه به فرسودگی ساختمان قدیمی این پاسگاه بازسازی و احداث ساختمان جدیدی در مجاور آن از ماه های گذشته در اولویت کار قرار گرفت و باتوجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، در سریعترین زمان به بهره برداری رسید. 

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان نیز گفت: این پاسگاه جدید یکی از 25 پاسگاه جدید در سطح کشور است که در این روز به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت. 

وی افزود: علاوه بر این پاسگاه، تا تیر سال آینده 2پاسگاه دیگر در خوزستان بهره برداری می شود که این پاسگاه ها تنها به عنوان پلیس راه فعالیت می کنند. 

رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد:با احداث این پاسگاه ها کیفیت کنترل ترافیک در جاده های خوزستان بالا رفته و امر خدمت رسانی به مسافران نیز با سهولت بیشتری انجام می شود. 

وی بیان کرد: پاسگاه پلیس راه محور اهواز- سربندر به بهترین تجهیزات مجهز شده و تا پیش از پایان سال می توانیم به صورت کامل آن را راه اندازی کنیم. 

گفتنی است این نخستین پاسگاه پلیس راه پیش ساخته در خوزستان است و قرار است در ماه های آینده نیز 2 پاسگاه دیگر در جاده های بهبهان - گچساران و ایذه - دهدز به بهره برداری برسد.

اکنون 12 ساختمان پاسگاه پلیس راه در خوزستان فعال است که با افتتاح سه پاسگاه پیش ساخته تعداد آنها به 15 پاسگاه می رسد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار