تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۱۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
ورزش محلات در اهواز مغفول مانده است
نماینده مردم اهواز بابیان اینکه ورزش محلات جمعیتی بالغ‌بر 30 هزار نفر در اهواز و شهرستان‌ها دارد، گفت: توسعه ورزش محلات در حاشیه شهرها می‌تواند فرصت مناسبی برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باشد که متأسفانه مورد غفلت قرارگرفته است.

علی ساری در نشست شورای ورزشی محلات اهواز کارون باوی حمیدیه که در محل دفتر نماینده برگزار شد با انتقاد عدم وجود متولی برای ورزش محلات در اداره کل ورزش و جوانان شهرداری‌ها اظهار کرد: مسئولان به‌جای تقویت ورزش محلات به‌عنوان یک اولویت در کنار شهرها با عملکرد خود آن را به حاشیه برده‌اند.

وی بابیان اینکه تعداد تیم‌های ورزشی محلات در چهار شهرستان حوزه انتخابیه بیش از یک هزار و 200 تیم است، گفت: هیچ‌گونه اعتباری از سوی اداره ورزش و جوانان همچنین شهرداری به آن‌ها اختصاص داده نشده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از 100 زمین ورزشی محلات در اهواز و شهرستان‌ها در حال تصرف هستند که انتظار می‌رود این زمین‌ها تثبیت و دور آن‌ها حصار کشی شده و تابلویی جهت شناسه زمین نصب شود.

ساری با ابراز تأسف از عدم تأمین البسه، تور و توپ برای ورزش محلات توسط اداره ورزش و جوانان و شهرداری‌ها عنوان کرد: مسائل حقوقی تیم‌ها و بازیکنان محلات باید از سوی اداره ورزش و جوانان با جدیت پیگیری شود.

ویبابیان اینکه ورزش محلات جمعیتی بالغ‌بر 30 هزار نفر در اهواز شهرستان‌ها دارد، گفت: توسعه ورزش محلات در حاشیه شهرها می‌تواند فرصت مناسبی برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باشد که متأسفانه مورد غفلت قرارگرفته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان پیشنهاد کرد تا یک شورای 3 نفره برای مدیریت ورزش محلات و تعیین مکان در ورزشگاه تختی اهواز تشکیل شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار