تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته فرهنگی برای نخستین بار در شهر جهانی شوش برگزار می‌شود
فرماندار شهرستان شوش از برگزاری هفته فرهنگی شهرجهانی شوش در ایام نوروز خبر داد و‌گفت: برگزاری هفته فرهنگی باعث معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های شهرستان شوش می‌شود
فرماندار شهرستان شوش از برگزاری هفته فرهنگی شهرجهانی شوش در ایام نوروز خبر داد و‌گفت: برگزاری هفته فرهنگی باعث معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های شهرستان شوش می‌شود.

عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: برگزاری هفته فرهنگی در شهر شوش می‌تواند فرصت و بستر مناسبی برای معرفی و ارائه ظرفیت‌ها و پتانسیل های در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، علمی، ادبی و هنری باشد. باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی گفت: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان شوش برای برگزاری برنامه های هفته فرهنگی این شهرستان همکاری کنند. 

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش بر لزوم معرفی پتانسیل های شهرجهانی شوش در این هفته فرهنگی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مددجویان و ایتام باید به طور جدی از سوی دستگاههای اجرایی و شرکت‌های صنعتی شهرستان شوش مورد توجه قرار گیرد. 

غزی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حمایتی کشور با خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه زمینه توانمندسازی آنان را فراهم کرده است.

سرپرست فرمانداری شوش ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کمک به نیازمندان اظهار داشت: این نهاد مقدس با برپایی جشن نیکوکاری، رسیدگی به ایتام و نیازمندان گام های مهمی برای رفع بخشی از مشکلات محرومان برداشته است. 

شهرداری‌ها نسبت به زیباسازی شهر اقدام کنند

وی به خبرنگاران شهرستان شوش اشاره کرد و افزود: خبرنگاران و نشریات نسبت به معرفی ظرفیت‌های شهرستان شوش و امکان تاریخی و دیدنی این شهرستان اقدام کنند

غزی با اشاره به آماده سازی شهرستان جهت استقبال از میهمانان نوروزی و راهیان نور اظهارکرد: شهرداری‌های شهرستان شوش نسب به تأمین روشنایی پارک ها و زیباسازی‌ شهرها اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شوش بیان کرد: مسئولان شهرستان شوش اگر اختلافاتی باهم دارند نباید آن در فضای مجازی مطرح کنند و با یکدیگر بحث کنند.

وی به وظیفه‌ی هماهنگ بخشی فرمانداری بین ادارات این شهرستان اشاره کرد و گفت: فرمانداری شوش جهت رفع اختلاف نظرات مسئولان آماده هرگونه همکاری است.

سرپرست فرمانداری شوش به موظف بودن پاسخگویی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به شهروندان تاکید کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات و مردم باید توجه و اهتمام جدی در صرفه جویی بهینه آب و برق داشته باشند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار