تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۶۱۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان در سرانه فضای ورزش به‌نسبت کشور عقب است
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: خوزستان در زمینه سرانه ورزش به‌نسبت کشور عقب است به‌طوری که خوزستان کمتر از ۹۰ سانتی‌متر سرانه فضای ورزشی دارد ولی این سرانه در سطح کشور ۱.۲ متر است.

عباس پاپی‌زاده امروز در نشست مشترک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: استان خوزستان  باتوجه به بحث گرد و غباری که دارد به شرایط متفاوت‌تری به‌نسبت دیگر استان‌‌ها نیازمند است بنابراین باید اماکن سرپوشیده بیشتری داشته باشیم.

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: نسخه‌ای که برای خوزستان می‌خواهید در نظر بگیرید باید بیشتر باشد همچنین سرمایه گذاری بیشتری کنید، خوزستان انصافاً با دست خالی خوب کار کرده است اما پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند تأمین اعتبار و حمایت وزیر هستند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه برنامه‌های ویژه برای خوزستان برنامه‌ریزی و تعریف شود، عنوان کرد: خوزستان با وجود همه ظرفیت‌هایی که دارد و با وجود اینکه یک‌سوم آب‌های کشور در آن قرار دارد ولی از داشتن یک اسکله محروم است که این موضوع نشان می‌دهد باید به‌روی این ظرفیت‌ها کار شود.

وی تصریح‌کرد: خوزستان در زمینه سرانه ورزش به‌نسبت کشور عقب است به‌طوری که خوزستان کمتر از 90 سانتی‌متر سرانه فضای ورزشی دارد ولی این سرانه در سطح کشور 1.2 متر است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
همین قدر که تو بدبختی و بیچارگی و ریزگرد و گرد و خاک جلو هستیم کافی نیست مگه
:
:
:
آخرین اخبار