تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۱۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با برگزاری جشنواره و نمایشگاه؛
اهواز با برنامه‎های متنوع پذیرای گردشگران در نوروز 97 می‎شود
دبیر ستاد خدمات سفر نوروز اهواز از تصویب اجرای برنامه‎های متنوع برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: این ستاد به ریاست فرماندار اهواز از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین‎ 97در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز دایر خواهد بود.  

غلامرضا جلیلی‎نیا اظهار کرد: برنامه‎های متنوعی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است که از جمله آن‎ها می‎توان به برگزاری تورهای رایگان اهوازگردی، برنامه‎های متنوع و نشاط‎‎‎آور نوروزگاه به مدت 15 شب در خانه تاریخی ماپار و سواحل کارون به همراه جشنواره اقوام و نمایشگاه صنایع دستی در جاده ساحلی از یکم تا 15 فروردین 97 اشاره کرد.  

او با بیان این ‎که برای استقبال از میهمانان نوروزی برنامه‎هایی نظیر توزیع کاتالوگ، بروشور، سی‎دی‎های تبلیغاتی و  نقشه‎های شهرستان اهواز در ورودی‎های شهر اهواز تدارک دیده شده است افزود: بنا است دراین ورودی‎ها ایستگاه‎های گردشگری‎ هم دایر شود که این ایستگاه‎ها غذاهای محلی و سنتی را در اختیار میهمانان نوروزی قرار خواهند داد.   

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز از برقراری ایستگاه گردشگری در فرودگاه این شهرستان با همکاری شرکت "ساب" خبر داد و گفت: در ایام نوروز در این ایستگاه‎ها راهنمایان گردشگری مستقر خواهند شد و ضمن معرفی آثار تاریخی خوزستان و شهر اهواز، اقلام فرهنگی را نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهند داد.
  
او ایجاد 10 کیوسک راهنمای "از من بپرس" در مناطق پررفت‎وآمد سطح شهرستان و همچنین پاکسازی جاذبه‎ها و مکان‎های تاریخی با همکاری شهرداری را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای پذیرایی و خدمات‎رسانی به گردشگران در ایام نوروز برشمرد.   

جلیلی‎نیا افزود: تمام این برنامه‎ها در جلسه هفته گذشته ستاد خدمات سفر نوروز اهواز که با حضور سازمان‎ها و ارگان‎های زیربط در فرمانداری اهواز برگزار گردید، و هماهنگی‎های ‎لازم در خصوص اسکان نیز با چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان انجام شد.   

ستاد خدمات سفر نوروز اهواز متشکل از فرماندار به عنوان رییس ستاد، نمایندگان 10 کمیته پشتیبان و اداره میراث فرهنگی اهواز به عنوان دبیرخانه از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 در محل اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مستقر خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار