تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۶۱۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار طرح راهسازی در مناطق روستایی گتوند افتتاح شد
در آیینی با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، معاون فرماندار، بخشدار عقیلی و جمعی از مسئولان محلی چهار طرح راهسازی در مناطق روستایی شهرستان گتوند افتتاح شد
در آیینی با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، معاون فرماندار، بخشدار عقیلی و جمعی از مسئولان محلی چهار طرح راهسازی در مناطق روستایی شهرستان گتوند افتتاح شد.

چهار طرح راهسازی در مناطق روستایی گتوند افتتاح شد

بخشدار عقیلی شهرستان گتوند روز جمعه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت:پروژه آسفالت معابر و خیابان های روستاهای بدیل و چم عربان2 همچنین جاده ارتباطی شهر سماله و روستای بدیل با 25 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال اجرا شد.

مجید حسنی با بیان اینکه قیر یارانه ای این پروژه بصورت رایگان تامین شد، اضافه کرد:دهیاران بخش عقیلی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گتوند در اجرای این پروژه مشارکت داشتند.

وی همچنین ادامه داد: عملیات اجرایی احداث پل زهکش روستای مرتضی در این بخش با عرض هفت متر،دهانه یازده و ارتفاع 6 متر و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال آغاز شد.

بخشدار عقیلی با بیان اینکه با احداث این پل 6کیلومتر از مسیر برای کشاورزان کاهش می یابد،گفت: کشاورزان این منطقه برای تردد مشکلات زیادی دارند که با ساخت این پل تردد آن ها تسهیل شده و خطرات جاده ای برطرف می شود.

مجید حسنی افزود: این پروژه ها با پیگیری و همکاری سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان گتوند اجرا و در حال اجراست.

همچنین درآیینی با حضور فرماندار،نماینده مردم در مجلس،معاون فرماندار،بخشدار عقیلی و جمعی از مردم و مسئولان محلی ساخت زینبیه با زیربنای 400 متر مربع در روستای چم عربان بخش عقیلی به همت خیرین آغاز شد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، سماله، ترکالکی ، صالح شهر ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
خداوند به همه مسئولین زحمت کش و پای کار رحمت و به بیخیال ها و به درد نخورهاشون لعنت و نفرین کنه
:
:
:
آخرین اخبار