تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۶۱۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری: سال آینده شطرنج "جام کارون" را با کیفیت بالاتر برگزار می‌کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال آینده ششمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج "جام کارون" را با کیفیت بالاتر و حضور تیم‌های خارجی بیبشتری برگزار خواهیم کرد. 

افشین حیدری در آیین اختتامیه رقابت‌های بین‌المللی شطرنج "جام کارون" که امروز (شنبه)  در اهواز برگزار شد، با خسته نباشید به عوامل برگزار کننده این دوره از مسابقات اظهار کرد: انصافا شاهد برگزاری مسابقات بسیار خوب و با کیفیت بودیم و یکی از میزبانی‌های خوب استان خوزستان بود. جا دارد از رییس فدراسیون شطرنج و تمام مجموعه مدیریت استان که همیشه همراه ما هستند، قدردانی کنم.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که طی شش ماه گذشته در ورزش خوزستان رخ داده، شروع یک فصل تازه است. در بخش زیرساخت‌های ورزشی و برگزاری رویدادهای مختلف نیز کارهای خوبی را در استان شروع کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ان‌شاءالله سال 97 را با تقویم منسجم و منظم آغاز خواهیم کرد و ان‌شاءالله آن را با موفقیت نیز به پایان خواهیم رساند.

وی بیان کرد: ششمین دوره جام کارون را سال آینده با کیفیت بالاتر و با حضور تیم‌های خارجی بیبشتری برگزار خواهیم کرد. ظرفیت ورزش خوزستان بیسار بالا است و امیدواریم بتوانیم این کارهای خوب را به انجام برسانیم. ان‌شاءالله از ورزش خوزستان، اخبار خوبی به گوش خواهد رسید، ضمن این که تا به امروز نیز خوشبختانه به همین صورت بوده است.

حیدری با بیان این که از رییس فدراسیون شطرنج نیز درخواست دارم که هیات خوزستان را حمایت کند، گفت: قرار شد که با همکاری آموزش و پرورش در مدارس نیمه دولتی، میز شطرنج قرار دهیم و ان‌شاءالله نتایج این کار را طی سال‌های آینده خواهیم دید. 

وی در پایان خطاب به ورزشکاران شرکت کننده در "جام کارون"، عنوان کرد: از تمام ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها می‌خواهم که سال آینده نیز در جام ارزشمند کارون شرکت کنید تا بتوانیم این مسابقات را در سطح بسیار خوبی برگزار کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار