تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۶۱۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
آزادسازی کارگران گروه ملی فولاد در حال پیگیری است
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت : شورای تامین و استانداری خوزستان مصوبه‌ای برای بحث دستگیری کارگران گروه ملی فولاد ایران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل با بخش‌های مختلف هستیم تا نسبت به آزادسازی کارگران بازداشت شده اقدام شود. 
  
علی حسین حسین زاده با اشاره به بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد ایران، اظهار کرد: از همه کارکنان و کارگران شریف این کارخانه درخواست داریم تا مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند تا مورد سوء استفاده دشمنان واقع نشوند. 
  
وی افزود: کارگران گروه ملی فولاد ایران قشر زحمت‌کشی هستند و حتی در دوران دفاع مقدس که اهواز زیر هجوم توپخانه‌های دشمن بود نیز کارخانه را تعطیل نکردند و به تولید می‌پرداختند. 
  
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: شورای تامین و استانداری خوزستان هیچ مصوبه‌ای برای بحث دستگیری کارگران گروه ملی فولاد ایران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل با بخش‌های مختلف هستیم تا نسبت به آزادسازی کارگران بازداشت شده اقدام شود. 
  
حسین زاده بیان کرد: استاندار خوزستان پیگیر مشکلات این کارخانه است و در این زمینه در هفته گذشته دو جلسه برای حل مشکلات آن‌ها در تهران برگزار کرده است تا به سرعت شاهد حل مشکلات باشیم و مطالبات کارگران به آن‌ها پرداخت شود. 
  
وی گفت: در تماسی که با فرماندار اهواز داشتم، وی عنوان کرد که شورای تامین شهر اهواز هیچ مصوبه‌ای برای دستگیری این کارگران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل برای آزادسازی کارگران بازداشت شده هستیم. 
  
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری امر واگذاری کارخانه‌های تولیدی و کشت و صنعت‌ها را به بخش خصوصی، با تامل و درایت انجام دهند. 
مرجع / ایسنا
برچسب ها: گروه ملی فولاد
:
:
:
آخرین اخبار