تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۶۱۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش مالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران به اتفاقات اخیر
واکنش مالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران به اتفاقات اخیرمالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران به اتفاقات اخیر در این شرکت واکنش نشان داد و اعلام کرد: قول دادم تا روزی كه هستم به همشهريان خود خدمت كنم و به قول خود وفادارم.

سید عبدالرضا موسوی امروز 12 اسفندماه در پست اینستاگرامی خود به حواشی اخیر گروه ملی فولاد واکنش نشان داد و نوشت: سلام خدمت همه همكاران. اخباری شنيدم مبنی بر بازداشت بعضی از همكاران كه باعث ناراحتی و تاثرم شده، خدا كنه كه صحت نداشته باشه، از روز اول كه به پيشنهاد مسولين محترم استان برای كمك به حل مشكل گروه ملی تصميم گرفتم سهام بانك ملی را بخرم فقط و فقط به انگيزه راه‌اندازی كارخانه و حفظ اشتغال پايدار همشهريان عزيز بوده است، اولين قدم را شروع كرديم و مواد أوليه تهيه كنيم، همزمان إصلاحات را شروع كرديم، سعی كرديم جلوی هزينه‌هایی كه به شركت فشار می‌آورد را حذف و يا كم كنيم كه شركت در پايان ماه بتواند با فشار كمتری حقوق بدهد، تلاش كرديم مشكلات حقوقی را برطرف كنيم و شركت در خريد و فروش استقلال پيدا كند و كوتاه كردن دست خيلی از كسانی كه به ناحق از گروه ملی سهم خواهی می‌كردند. 

وی در ادامه نوشت: كارخانه توليد اكسيژن را راه‌اندازی كرديم كه ميلياردهاتومان از بيرون اكسيژن نخريم و همه اقدامات را در جهت منافع شما همكاران عزيز متمركز كرديم، ظرف سه ماه با تزريق از منابع ساير شركت‌های خود، سه ماه حقوق پرداخت كرديم، خواهش كرديم به شايعات و افرادی كه بدخواه گروه ملی هستند گوش نكنيد و اين كانال تلگرامی كه فقط به شما اطلاعات دروغ و غلط مي‌دهد را تحريم كنيد كه اين توصيه فقط بخاطر خودتان است اما متاسفانه با تحريك عده‌ای همراهی نكرديد و در دی و بهمن چندين روز با تحريك و تهديد عده‌ای از داخل و بيرون به بهانه مختلف كارخانه را تعطيل كرديد كه اول به خود اسيب زديد بعد به شركت. خواهش كردم همراهی كنيد تا ظرف شش ماه شركت را به مسير اصلی برگردانيم چون تنها راه نجات، شروع توليد است كه بيش از سه ماه است فقط روی اين موضوع متمركز شديم ولی دو ماه هم همراهی نكرديد، در دی ماه و بهمن ماه شايعه كردند كه فقط يك حقوق قرار است پرداخت شود و تا عيد خبری نيست هر بار گفتيم دروغ است ما كنار شما هستيم. اما در عوض ناسزا شنيدم، پيغام دادند كه برويد در اينستا به اقای موسوي فحش بدهيد تا دلسرد شود، چرا؟ بنده كه خدمت كردم، آيا منافعی بدست آوردم يا داشتن گروه ملی خيلی مرا ثروتمند مي‌كند؟ من كه برای ثروت و مال به گروه ملی نيامدم چون اگر هدف پول و ثروت است شركت‌های بی‌دردسر و سوداوری برای فروش بوده است. در مدت سه ماه فقط از جيب هزينه كردم بدون يك ريال برداشت، البته انتظاری هم برای برداشت از گروه ملی نداشته و ندارم . قول دادم تا روزی كه هستم به همشهريان خود خدمت كنم و به قول خود وفادارم. الان هم عازم جلسه هستم در وزارت صنعت.  
مرجع / ایسنا
برچسب ها: گروه ملی فولاد
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
United States of America
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
1
اولا درود به ایشون و به همه کسانی که میخواهند صادقانه کار کنند
اما اعتراض هم حق هر زیر دستی یه و شما نگران نباشیدو کارهاتون رو به جلو ببرید
بله راه درستش اینست که وقتی کاری از دستتون برنمیاد برید پیش مافوق تر ها
اینطوری میشه که مردم احساس خوبی خواهند داشت و حتما مسائل به نتیجه خواهند رسید به لطف خدا
:
:
:
آخرین اخبار