تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۶۱۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر علوم: باید روی شرایط دانشگاه صنعت نفت فکر شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هنوز پروسه تحویل دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم آغاز نشده است، زیرا این دانشگاه شرایط خاصی دارد که باید حتما روی این شرایط فکر و برنامه‌ریزی شود. 

دکتر منصور غلامی در خصوص واگذاری دانشگاه صنعت نفت از وزارت نفت به وزارت علوم، اظهار کرد: دانشگاه صنعت نفت هنوز به وزارت علوم واگذار نشده است اما شورای عالی اداری کشور مصوبه‌ای داشته است که سایر دستگاه‌ها، دانشگاه نداشته باشند و باید دانشگاه‌ها به وزارت علوم واگذار شوند.

وی تصریح کرد: هنوز پروسه تحویل دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم آغاز نشده است، زیرا این دانشگاه شرایط خاصی دارد که باید حتما روی این شرایط فکر و برنامه‌ریزی شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد و این دانشگاه به وزارت علوم واگذار شود، مانند سایر دانشگاه‌ها زیر نظر این وزارت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
آخر چکار دانشگاهها دارید ؟ وزارت علوم که هر سال هزاران بیکار تحویل جامعه می دهد از جان سایر دانشگاههای معتبر و قدیمی که سرمایه ملی هستند چه می خواهد ؟ هر کجا هم که موفق بوده باید تخریب و نابود شود. واقعا برنامه ریزان و مدیران مملکت ما عتیقه هستند
:
:
:
آخرین اخبار