تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رنجبرزاده:
تکلیف سؤال از رئیس‌جمهور یکشنبه هفته آتی نهایی می‌شود
عضو هیأت رئیسه مجلس با اعلام خبر از دستورکار خارج شدن سؤال وقفچی از رئیس جمهور گفت: یکشنبه هفته آتی وضعیت سوال ذوالنوری از رئیس جمهور مشخص می‌شود.

اکبر رنجبرزاده با اشاره به جلسه روز گذشته هیأت رئیسه مجلس با نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهور، گفت: این جلسه پیرامون سوال علی وقفچی از رئیس جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری بود که از توضیحات ارائه شده در این زمینه قانع نشده بودند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از آنجایی که تعداد امضاکنندگان سوال از رئیس جمهور از حد نصاب 73 نفر کمتر شد، این سوال از دستور کار مجلس خارج شد.

وی در توضیح بیشتر روند سوال از رئیس جمهور عنوان کرد: مطابق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی زمانی که سوال از رئیس جمهور به کمیسیون مربوطه داده شود، یک هفته فرصت وجود دارد تا درباره سوال، توضیحاتی ارائه شده و به تعداد امضاها افزوده شده و یا از آن کاسته شود و در پایان یک هفته تعداد امضاها بسته می شود که در خصوص سوال آقای وقفچی این تعداد به زیر حد نصاب رسید.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان به روند سوال مجتبی ذوالنوری از رئیس جمهور با محورهای مختلف که یکی از آنها مؤسسات مالی و اعتباری است، اشاره و خاطرنشان کرد: این سوال همچنان بیش از صد نفر امضا دارد و امروز روز نخست مهلت یک هفته ای است از این رو تا یکشنبه هفته آینده تکلیف سوال از رئیس جمهور روشن می شود و در صورت در حد نصاب ماندن تعداد امضاها، سوال از سوی رئیس مجلس به ریاست جمهوری ابلاغ شده و رسیدگی به آن به سال 97 می رسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
کاملا واضح است که دولت و مسئولین بانک مرکزی نمی خواهند ما بین 40 تا 50 درصد سپرده های مردم را به انان مسترد نمایند و با این کار هم بانک مرکزی و هم دوستانشان در حال دزدی سرمایه های مردم هستند. این که پرداخت باقیمانده سپرده های مردم را منوط به پیدا کردن اموال و املاک جدید می نماید از طرفی توهین به شعور مردم بیگناه سپرده گذار می باشد و از طرفی قولهای انان به سپرده گذاران مصداق این ضرب المثل معروف است که بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد. اقای سیف قطعا نفر اول متهم از میان رفتن سپرده های مردم با طرح بیهوده و نابخردانه ساماندهی موسسات مالی می باشد . در مورد کنترل ارز که افزایش حدود بیست و پنج درصدی ان نشاندهنده عدم تسلط بانک مرکزی به بازارپولی کشور می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار