تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۶۲۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پل ورودی شوش تخریب شد
پل ورودی شوش تخریب شدشهردار شوش با بیان اینکه تخریب سازه تقاطع ورودی شهر شوش آخرین مراحل را طی می کند گفت: تاکنون بیش از 98 درصد این سازه بتنی خاکی تخریب شده و عملیات خاکبرداری همچنان از سوی شهرداری شوش در حال انجام است.

یوسف زمانی اصل دوشنبه حجم کل این سازه را حدود هفت هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود:تاکنون بیش از 200 هزار تن عملیات خاکبرداری انجام شده و حدود 2 هزار و 800 کامیون دیگر باید خاکبرداری شود که ظرف یک هفته آینده عملیات خاکبرداری به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه شهرداری شوش تاکنون به تعهد خود در خصوص این سازه عمل کرده است بیان داشت:طبق تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری ، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوش ،‌وظیفه این شهرداری خاکبرداری پل بوده که انجام شده است و مابقی کار و احداث تقاطع غیر همسطح جایگزین برعهده اداره کل راه و شهرسازی خوزستان می باشد.

زمانی اصل با قدردانی از صبر و حوصله مردم شوش به خاطر مشکل ایجاد شده در راستای اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح در محل چهار راه شوش از سوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با سرعت آغاز و به بهره برداری برسد.

طرح جدید تقاطع غیر همسطح ورودی شوش که به شکلی زیبا طراحی شده اوایل امسال به تصویب رسید.

سازه فعلی در تقاطع ورودی شهر شوش حدود 25 سال پیش با هدف کاهش سوانح رانندگی و سهولت تردد در مسیر جاده سراسری اهواز - اندیمشک ساخته شد.

ساخت این پل چشم انداز و منظر ورودی شهر باستانی شوش را زشت کرده و موجب تشدید سوانح رانندگی در محدوده تقاطع ورودی شهر شوش در مسیر جاده ترانزیتی شده است.

برای تخریب پل فعلی در مسیر جاده سراسری شوش - اهواز ، احداث زیرگذر ، زیرسازی و روسازی محل تقاطع غیر همسطح 240 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
کار بیخود و بی فایده است جایگزینی زیرگذر با روگذر
:
:
:
آخرین اخبار