تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: دیگر از مسوولان انتظاری نداریم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی متوجه شدیم که دیگر مسوولان از نظر مالی کمکی به ما نخواهند داشت، بازیکنان هم‌قسم شدند که با توجه به تعهدشان کار کنند و دیگر انتظاری از مسوولان نداشته باشند. 

بهروز مکوندی در خصوص دیدار این تیم برابر خونه به خونه بابل در نیمه‌هایی جام حذفی، اظهارکرد: در صورت پیروزی در این بازی به فینال راه پیدا می‌کنیم و شانس بزرگی مقابل ما برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا است. ما از ابتدا باوجود تمام مشکلات، نیم‌نگاهی به این موضوع داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه استقلال خوزستان در لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی کسب کند اما در بازی با نفت تهران که حکم مرگ و زندگی برای ما داشت و در واقع یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شد، توانستیم به برتری برسیم و اکنون با روحیه خوب به مصاف خونه به خونه خواهیم رفت. امیدوارم با دست پر خارج از این دیدار شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: ما در فصل جاری، مشکلات و سختی‌های بسیاری را متحمل شدیم و امیدوارم با روحیه خوبی که از برد برابر نفت تهران داریم، این موضوع به صعود تیم به فینال جام حذفی کمک کند. ان‌شاءالله سال دیگر خوزستان یک نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

وی ادامه داد: بعد از این‌که از کمک مسوولان و باشگاه قطع امید شد و متوجه شدیم که قطعا دیگر از نظر مالی کمکی به ما صورت نمی‌گیرد، بازیکنان هم‌قسم شدند که با توجه به تعهدشان کار کنند و دیگر انتظاری از مسوولان و کسی نداشته باشند.

مکوندی گفت: اگر قرار بود کسی به ما کمک کند، باید تاکنون این کار مهم را انجام می‌داد زیرا پس از این دیگر هیچ تاثیری ندارد. این‌که تیم در شرایط سخت و سقوط قرار بگیرد و بعد به آن کمک شود، بی‌فایده است. من فکر می‌کنم تیم از این مراحل گذشته است و همه به این نتیجه رسیده‌ایم که دیگر قرار نیست کمکی صورت بگیرد. امیدوارم شرمنده مردم خوزستان نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر امیدوار هستید؟ گفت: قطعا ناامید نیستیم؛ پس از برد برابر نفت تهران که یکی از رقبای ما در انتهای جدول بود و توانستیم آن را در جایگاه خودش نگه داریم، امیدواری‌مان برای ادامه مسابقات بیشتر شده است. فاصله‌‌مان را با این تیم به یک امتیاز رساندیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره این‌که به نظر می‌رسد، روند خوب تیم از بازی با پرسپولیس آغاز شد و اگر چه در این دیدار شکست خوردید ولی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شدید، عنوان کرد: ما پیش از این دیدار، یک هفته بسیار مهم را با توجه به اعتصاب بازیکنان از دست دادیم. در این بازی اگرچه خوب بودیم ولی شکست خوردیم و در نهایت هم به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند اما عملکرد خوب‌مان در این دیدار به ما کمک کرد تا بازیکنان به این خودباوری برسند که می‌توانند در بازی مقابل نفت تهران به برتری برسند. به هر حال اولویت ما با لیگ برتر و ماندن در این لیگ است.

وی همچنین در ارزیابی تیم خونه به خونه بابل نیز گفت: خونه به خونه تیم بسیار خوبی است. سرمایه‌گذاری خوبی برای این تیم صورت گرفته است و بعد از تغییری که در کادر فنی داشتند و اسکوچیچ سرمربی آن شد، شرایط این تیم تغییر کرده است و اکنون در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد. اسکوچیچ سابقه کار در فوتبال خوزستان را دارد و شناخت خوبی از فوتبال این استان دارد. او با حضورش در خونه به خونه توانسته این تیم را متحول کند. ما به این‌که این تیم در لیگ یک است، نگاه نمی‌کنیم، چرا که خوب می‌دانیم، تیم‌های لیگ یکی از انگیزه خوبی برای بازی با تیم‌های لیگ برتری برخوردار هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار