تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۶۲۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نیشکر هفت تپه برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه انتخاب شد
 مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه گفت: تیم فوتبال کارگری این شرکت از سوی فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران و هیات ورزش کارگری خوزستان برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه انتخاب شد.

مجید دهگان روز سه شنبه با بیان اینکه المپیاد جهانی کارگری اوایل خردادماه سال آینده (1397) در شهر لابول فرانسه برگزار می شود افزود: تیم فوتبال کارگری نیشکر هفت تپه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت می کند.

وی از برگزاری اردوی آمادگی برای این تیم در کمپ ورزشی بروجرد خبر داد و گفت: اردوی آمادگی تیم فوتبال کارگری هفت تپه اوایل اردیبهشت ماه به مدت یک ماه برگزار می شود.

دهگان با بیان اینکه تمام نفرات این تیم کارگران شاغل در بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه می باشند بیان داشت:بازیکنان این تیم سابقه بازی در مسابقات لیگ کشور را داشته ضمن اینکه این تیم در مسابقات فوتبال کارگری استان خوزستان در صدر قرار دارد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت نیشکر هفت تپه همچنین با بیان اینکه تیم فوتبال کارگری این شرکت برای نخستین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می شود افزود: با توجه به استعداد بازیکنان ،‌این تیم شانس قهرمانی در مسابقات جهانی فرانسه را دارد.

وی از مسئولان استان خوزستان ، شهرستان شوش و نیز شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خواست این تیم را برای حضور در این مسابقات که افتخاری برای استان خوزستان و کشور خواهد بود یاری کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار