تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۶۲۱۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری‌ها برای جلوگیری از اسقاط خودروهای اروندی ادامه دارد
خوزنیوز: قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند از پیگیری‌ها برای جلوگیری از اسقاط خودروهای اروندی خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند؛ عبدالله کعبی اظهار کرد: با توجه به نامه‌هایی که از طرف وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و استاندار  خوزستان به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال‌شده  است امیدواریم خواست مردم آبادان و خرمشهر در این خصوص حل شود.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از آنجایی‌ که خودروهای وارد شده در منطقه به مرحله آلایندگی و آلودگی نرسیده است و قانون اسقاط خودرو مربوط به سرزمین اصلی است نه مناطق آزاد، بحث اسقاط خودروها چندان قابل‌قبول نبوده و تمام تلاش بر این است که این موضوع به شکل قانونی حل شود تا خودروهایی که در گمرک مانده‌اند و اجازه ترخیصشان نیست، هر چه زودتر تکلیفشان مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص مرخصی خودروهای اروندی در ایام تعطیلات نوروز، با هماهنگی پلیس راهور و گمرک ایران تا چند روز آینده نیز تصمیمات اتخاذشده به سمع و نظر دارندگان این خودروها خواهد رسید.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
تکلیف مردم را روشن کنید وضیعت مرخصی چه میشود؟اگر مرخصی داده نمی شود زودتر به اطلاع مردم برسانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
با سلام
من بعد ازچندسال کارکردن و به دلیل مزخرف بودن تمامی تولیدات ملی و داخلی خودرو ، تصمیم به خرید خودروی خارجی با کیفیت و اصطلاحا اروندی نمودم ..
اما با توجه به اینکه تمامی تصمیمات در راستای بدبخت کردن مردم خوزستان هستش متاسفانه خودرویی که پولش رو دادم بعد از سه هفته همچنان در گمرک خاک میخورد و من نه میتوانم صاحب آن باشم و نه میتوانم پولم را زنده کنم...
و اینگونه است که من هم به بدبختی نزدیک شدم...
خواهش میکنم لااقل شما به شخصی که میخواهد از این طریق به ثروت خودش اضافه کنه بگید: ای بی انصاف کمی رحم داشته باش و اینقدر طمع نکن.. ( یه وقت فکر نکنید با خودروساز های داخلی هستم ها )
لبيك يا مهدي عج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
اقا من نميدونم اين چه اسلام و عدالتي است كه ازش دم ميزنن خب نميخوايم ماشين بي كيفيت و اشغال ايراني سوار بشيم مگه زوره نميخوايم هر انساني ازاده واسه خودش زندگي كنه اين چه قانونيه هر كي ميخواد ماشين بياره بايد پول تو دهن يه مشت ...بريزه امام زمان كمرتون رو بشكنه انشاءالله چقد مردم خوزستان رو اذيت ميكنيد بابا به خدا قسم فردا لباس كفن مي پوشيد اينقدر دزدي از ملت مظلوم درست نيست مگه زمين إرث پدريتون زمين خداست حتي بابت زندگي كردن تو زمين خدا بايد پول بديد جا داره مسولين رسيدگي كنند اگر بيكار شدن
محمد
|
Canada
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
من الان 20 نفر از دوستانم میشناسم که ماشیناشون تو گمرکه پلاک نمیدن و خیلیاشونم تنها داراییشون بوده پول پارکیگ هم دارن میدن ناراحتیه مردم عاقبت خوبی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
بابا جونمون به لبمون رسونید چرخه کارو از بین بردین په این مملکت یعنی اسلامیه
:
:
:
آخرین اخبار