تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۶۲۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس ازبرانکو و پیروانی،گرشاسبی هم به کمیته اخلاق احضارشد
بعد از سرمربی و مدیر ورزشی پرسپولیس حالا نوبت سرپرست این باشگاه است تا به کمیته اخلاق برود.

انتشار اخبار ضد و نقیض درباره حضور افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته اخلاق با در نهایت واکنش این پیشکسوت فوتبال همراه شد و او در صحبت‌هایی اعلام کرده که به عنوان مطلع و نه متهم به کمیته اخلاق رفته و حضور او تنها مرتبط به یک بار نبوده بلکه در روزهای قبل و چندین بار به عنوان یک مطلع در این کمیته حضور پیدا کرده است.

حضور پیروانی در کمیته اخلاق اما تنها مورد حضور پرسپولیسی‌ها در این کمیته نیست بلکه چندی پیش هم برانکو ایوانکوویچ به بهانه حضور ۲ بازیکن اوکراینی در پرسپولیس به این کمیته رفته بود. در همین روزها بود که پیروانی در کمیته اخلاق حاضر شد اما این خبر رسانه‌ای نشد تا همه چیز در سکوت کامل برگزار شود.حالا اما این بار نوبت به حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس شده تا او هم به عنوان سومین فرد تاثیرگذار از باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق برود. حضور گرشاسبی در این کمیته هم به دلیل برخی از مسائل و افراد نزدیک به این باشگاه صورت گرفته و او قرار است درباره برخی از موارد در این کمیته صحبت کند.

مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده که کمیته اخلاق در این روزهای پایانی سال به دنبال احضار مدیران و مربیان پرسپولیس به این کمیته است.
:
:
:
آخرین اخبار