تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۶۲۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد:
ظرفیت بالای آبادان و خرمشهر در زمینه توریسم درمانی
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: آبادان و خرمشهر از ظرفیت بالایی برای جذب بیماران از کشور عراق برخوردار هستند.

قاسم جان‌بابایی عصر روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به دعوت رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بازدیدهایی را از بیمارستان‌های طالقانی، اروندکنار و خرمشهر داشتیم و متوجه شدیم که در این منطقه بعد از آغاز طرح تحول نظام سلامت؛ کارهای بسیار خوبی به‌ویژه درزمینهٔ توسعه و هتلینگ صورت گرفته است.

وی افزود: آبادان و خرمشهر به دلیل مجاورت با عراق و بهره‌گیری از پزشکان باتجربه و توانمند از ظرفیت خوبی برای بیمار پذیری از کشور همسایه برخوردار هستند و ما هم کمک می‌کنیم که فعالیت‌هایشان را تکمیل نمایند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: بیمارستان نیمه‌کاره این منطقه که از تعهدات وزارت بهداشت است تکمیل‌شده و به ظرفیت بیمارستانی اضافه خواهد شد.

وی با تأکید بر این موضوع که کمبودهای بخش‌های بیمارستانی را در جنوب غرب خوزستان برطرف می‌کنیم؛ بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با کامل کردن بیمارستان اروندکنار از ظرفیت این بیمارستان نیز برای توریست درمانی بهره بگیریم.

جان‌بابایی در پایان گفت: در توسعه جدید بیمارستان‌های منطقه، اضافه شدن تمام تجهیزات برای بیماران ریوی را مدنظر خواهیم داشت و از این بابت جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونین و مدیران این دانشکده با حضور در یادمان شهدای والفجر 8 اروندکنار و یادمان شهدای شلمچه ضمن قرائت‌ فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار