تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۲۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاونت محرومیت‌زدایی مسجد جوادالائمه (ع) اهواز:
۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهوازی اهدا شد
۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهوازی اهدا شدمعاونت محرومیت‌زدایی مسجد جوادالائمه (ع) اهواز گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها ۲۵ سری اقلام ضروری و موردنیاز جهیزیه جهت تشکیل خانواده زوج‌های جوان و کم برخوردار تهیه گردید.

حجت‌الاسلام شکوه نیا شب گذشته اظهار کرد: به همت خیرین و نمازگزاران مسجد جوادالائمه اهواز و به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها ۲۵ سری اقلام ضروری و موردنیاز جهیزیه جهت تشکیل خانواده زوج‌های جوان و کم برخوردار تهیه گردید.

وی در ادامه افزود: به برکت خون شهدای این مسجد چندین تشکل و مجموعه مردم‌نهاد از قبیل پایگاه بسیج حضرت جوادالائمه، موسسه مردم‌نهاد رهپویان امام (ره) و انقلاب اسلامی، موسسه حرکت‌های جهادی سردار شهید فرجوانی، شبکه جوانان رضوی خوزستان و کانون فرهنگی هنری مسجد ذیل یک مجموعه واحد به نام قرارگاه فرهنگی، جهادی مسجد حضرت جوادالائمه (ع) در حال خدمت به مردم هستند.

معاونت محرومیت‌زدایی مسجد جوادالائمه عنوان کرد: این تشکل‌ها با اتحاد و همدلی و یکپارچگی عملیات‌های مختلف گسترده به‌روز و ضروری را در راستای لبیک‌گویی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام آتش به اختیار مجموعه‌های فرهنگی به اجرا درمی‌آورند تا بتوانیم در شرایط کنونی که موردتهاجم همه‌جانبه دشمنان در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و اعتقادی هستیم قدمی را در این راه دشوار ولی پربرکت برداریم.

وی به تهیه جهیزیه در دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سری‌های قبلی که این جهیزیه‌ها به زوج‌های جوان اهدا می‌‌گردید و شاهد آن بودیم چه زندگی‌های ساده پربرکتی شکل می‌گرفت و ازدواج جوانان که دغدغه امروزه خانواده‌ها هست تسهیل می‌گردید، لذا به یاری خداوند متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همت و پشتیبانی و همکاری مردم عزیز این حرکت خداپسندانه را باقدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام شکوه نیا در رابطه با اهداف و برنامه‌های آینده این مسجد گفت: گام بعدی اقدامات محرومیت‌زدایی این مسجد برگزاری اردوی جهادی در اسفند ۹۶ و نوروز ۹۷ هست و بنا داریم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اقدام به کارهای تکمیلی مرمت، بازسازی و احداث منزل محرومین مدارس و مساجد در مناطق روستایی نماییم. لذا لازم می‌بینم از همین‌جا از دعوت و اعلام نماییم که دست همه داوطلبان و خیرین نیک‌اندیش که توانایی حضور به‌عنوان نیروی کار، یا حضور با خودروی سبک یا وانت، تأمین مصالح موردنیاز، پرداخت مبالغ نقدی و یا هر کمک دیگر ما را در این عرصه یاری نمایند را به گرمی می‌فشاریم و میزبان آنان در این راه مهم هستیم.

وی در پایان افزود: خیرین و داوطلبین عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر هیئت‌امنای مسجد حضرت جوادالائمه علیه‌السلام پادادشهر جهت ثبت‌نام اقدام نمایند و وجوهات خود را پرداخت نمایند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار