تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۶۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
مدیران ناتوان در عرصه تولید و اشتغال برکنار شوند
امام جمعه آبادان از نمایندگان مجلس خواستار پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی در آبادان شد و گفت: مدیرانی که نتوانسته‌اند برای ایجاد شغل کاری کنند باید برکنار شوند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آبادان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بهترین شغل و مهم‌ترین مسؤولیت در دنیا را مادران دارند هیچ شغلی به شرافتمندی و بزرگی مادر یافت نمی‌شود.

وی افزود: بزرگ‌ترین شغل تربیت نسل آینده است و جامعه‌ای که زنانش حس تربیت خانوادگی را اولویت خود قرار دهند، موفق‌تر است.

خطیب جمعه آبادان با تبریک سالروز کانون فرهنگی مساجد بیان کرد: کانون‌های فرهنگی یک ظرفیت برای ترویج و تبلیغ دین و مسائل سیاسی و اجتماعی هستند و با ترویج و فرهنگ‌سازی ارزش‌ها می‌توان در مقابل هجمه دشمنان کارکردهای تربیتی و اثرگذار داشته باشیم.

وی گفت: سالروز راهیان نور فرصتی برای ارتباط نسل سوم و چهارم انقلاب با نسل اول انقلاب است تا بتوان این ارزش‌های انقلاب اسلامی را ترویج و منتقل کرد.

خطیب جمعه آبادان از نمایندگان مجلس خواستار پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی در آبادان شد و گفت: مدیرانی که نتوانسته‌اند برای ایجاد شغل کاری کنند باید برکنار شوند.

وی افزود: باید برسی شود مدیران چقدر شغل ایجاد کردند و چه میزان کار جهادی و انقلابی انجام داده‌اند، باید مشخص شود که این مدیران برای حل مشکل مردم چه کرده‌اند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
دمت گرم امام جمعه آبادان .
مستقيم بگو وزير تعاون كار .
:
:
:
آخرین اخبار