تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۶۲۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین پارک کوهستانی اندیمشک افتتاح شد
نخستین پارک کوهستانی اندیمشک افتتاح شددر سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین پارک کوهستانی شهرستان اندیمشک جمعه شب افتتاح شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: فاز نخست پارک کوهستانی فدک دز در 500 هکتار و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال احداث شده است.

فریدون حسنوند افزود: این پارک با نام فدک و با یاد حضرت زهرا (س) احداث گردید ضمن اینکه با ایجاد فضایی امن و برخوردار از همه امکانات شرایط تفریح سالم و با امنیت برای عموم مهیا شده است.

وی با اشاره به تردد چند میلیون مسافر نوروزی در شهرستان اندیمشک گفت: اندیمشک و مردم این خطه میزبان پنج میلیون مسافر نوروزی خواهند بود که چنین فضاهای تفریحی برای مسافران نوروزی نیز ضرورت دارد.

وی گفت: فصل وحدت و سازندگی در اندیمشک شروع شده و طرح های قابل توجهی در این شهرستان اجرایی شده و یا در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم با اشاره به تلاش برای توسعه فضاهای تفریحی گفت: علیرغم جمعیت بالای شهرستان ، فضاهای تفریحی موجود در سطح اندیمشک جوابگوی نیاز مردم نبود.

پیمان جهانگیری گفت: مردم نیازمند شادی سالم هستند و تلاش می شود با توسعه زیرساخت ها ، زمینه برای توسعه و استفاده از فضاهای تفریحی فراهم شود.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز نیز گفت: در راستای ایجاد مرکز تفریحی برای مردم،احداث و ساماندهی پارک فدک در دستور کار قرار گرفت.

سعید رئوفی نسب افزود:برای ساماندهی این مرکز ، تعریض جاده،آسفالت،ایجاد و توسعه روشنایی، آبیاری قطره ای،احداث پارکینگ و احداث میدان ورودی سد دز با نماد سد دز انجام شد.

وی افزود: تلاش می شود در آینده با انجام سایر فازها، این مجموعه به یک مرکز گردشگری تفریحی برای کل استان خوزستان تبدیل شود.

رئوفی نسب در بخش دیگری با اشاره به موفقیت های مجموعه سد و نیروگاه دز گفت: این مجموعه در ارزیابی نیروگاههای برقابی کشور در سال 95 رتبه برتر را کسب کرد.

امام جمعه اندیمشک نیز در سخنانی با تشریح ویژگی های شخصیت حضرت زهرا (س) گفت: دشمنان اسلام برای متزلزل کردن بنیان خانواده ها تلاش می کنند که تاسی از حضرت زهرا(س) و الگو گیری از روش زندگی ایشان از سوی بانوان جامعه موجب ناکامی نقشه های دشمنان می شود.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری حضرت زهرا (س) را الگویی ماندار برای تمام بانوان برای رسیدن به کمال الهی عنوان کرد.

در این مراسم به مناسبت میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) ویژه برنامه های موسیقی ، مولودی خوانی و نورافشانی اجرا شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار