تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۶۲۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال اهورا بهبهان لیگ برتری شد
تیم فوتسال اهورا بهبهان با پیروزی برابر دیگر نماینده خوزستان در بازی برگشت مرحله پلی آف به لیگ برتر فوتسال کشور راه یافت.

دو تیم فوتسال اهورا بهبهان و استقلال نوین ماهشهر روز جمعه در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتسال کشور در بهبهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم اهورا با برتری مقابل حریف خود مسافر فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور شد.

تیم اهورا بهبهان پس از شکست پنج بر سه بازی مرحله رفت در ماهشهر ، در این دیدار به دنبال جبران نتیجه بازی قبل بود و تماشاگران بهبهانی با استقبال پرشور خود در سالن مسابقه عرصه را برای حریف خود تنگ تر کردند. 

نیمه اول با تک گل امیر شجاعی بازیکن تیم اهورا به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم احمد دستیاران گل تساوی بخش تیم استقلال ماهشهر را رقم زد.

در ادامه، این تیم اهورا بود که گل های دوم و سوم خود را به ثمر رساند تا امید دیگر نماینده استان برای صعود به لیگ برتر کم رنگ تر شود. 

در ادامه تیم استقلال ماهشهر با زدن گل دوم فاصله را به حداقل رساند اما طولی نکشید که بازیکنان تیم اهورا با تلاش خود چهارمین گل تیمشان را به ثمر رساندند. در فاصله 20 ثانیه مانده به پایان بازی گل پنجم اهورا نیز به ثمر رسید تا بازی با برتری پنج بر 2 به پایان برسد. 

در این دیدار امیر شجاعی(2گل)، رضا شایان پور، سجاد مسیحی و حسین قپانچی برای تیم اهورا گلزنی کردند همچنین احمد دستیاران هر 2 گل تیم شهرداری ماهشهر را به ثمر رساند.

بدین ترتیب تیم اهورا بهبهان در کنار تیم ملی حفاری دیگر نماینده خوزستان در لیگ برتر سال آینده حضور خواهند داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار