تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۶۲۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فدراسیون گلف:
خوزستان نقش مهمی در ارتقاء ورزش گلف کشور داشته است
خوزستان نقش مهمی در ارتقاء ورزش گلف کشور داشته استسرپرست فدراسیون گلف گفت: خوزستان قطب اصلی ورزش گلف کشور است و همواره نقش مهمی در ارتقاء ورزش گلف داشته است.

بهروز منتقمی روز جمعه در مراسم اختتامیه رقابت های گلف یادواره شهناز حسین پور که در اهواز برگزار شد با اشاره به این که مرحوم حسین پور یکی از چهره‌های ماندگار گلف کشور بود اظهار کرد: قصد داریم تا جام گلف مرحوم حسین پور را به‌صورت بین‌المللی برگزار نماییم تا آن را در تقویم مسابقات جهان و آسیا به ثبت برسانم.

سرپرست فدراسیون گلف کشور با اشاره به این که امروز حدود 70 ورزشکار از بیش از 6 استان کشور در این مسابقات حضور داشتند که پتانسیل بسیار خوبی است افزود: بستر لازم برای توسعه ورزش گلف در اهواز فراهم است لذا باید با برنامه ریزی منسجم به دستاوردهای جدیدی در این رشته برسیم.

وی ضمن قدردانی از گذشتگان برای به وجود آوردن این بسترها گفت:تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این رشته صورت گرفته اما از این به بعد باید برای افزایش زیرساخت‌های گلف کشور تمام تلاش خود را به کار گیریم.

منتقمی ادامه داد: رشته گلف از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است لذا انتظار می رود که مسابقات این رشته در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

وی با بیان این که در طول سال های گذشته نسبت به حوزه بانوان غافل شدیم افزود: برخی از ورزشکاران زن استان ‌ها را می‌شناسم که از گلف کناره ‌گیری کردند در حالی که این رشته در بین بانوان سرشار از استعداد است لذا باید کاری کنیم که انگیزه لازم برای فعالیت بانوان در این رشته ایجاد شود.

در ادامه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به این که خاستگاه گلف کشور خوزستان است و این رشته باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد افزود: با برگزاری این مسابقات در سطح کشور باید کاری کرد تا جوانان ما علاوه بر شناخت قهرمانان و ورزشکاران گذشته، علاقه بیشتری به رشته گلف پیدا کنند.

وی با بیان این که آمادگی داریم که در رشته گلف، زیرساخت بیشتری در استان ایجاد کنیم گفت:همچنین بنا داریم انتظار می رود که مسابقات جام حسین پور در سطح بین المللی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار