تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۲۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای تامین آب شرب 33 خانوار روستایی:
توسعه شبکه توزیع آب در روستاهای قلعه طوق و گامیش آباد شرقی شهرستان دزفول
خوزنیوز: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول از کارگزاری 900 متر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در روستاهای قلعه طوق و گاومیش آباد شرقی خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمد گلچین پور گفت: در راستای تامین آب شرب ساکنین جدید روستاهای قلعه طوق و گاومیش آباد شرقی این امور اقدام به توسعه شبکه نمود.

وی ادامه داد: عملیات توسعه شبکه توزیع آب در روستای قلعه طوق 500 متر و در روستای گاومیش آباد شرقی 150 متر انجام شده است.

گلچین پور یادآور شد: در راستای تامین آب مورد نیاز اهالی شریف روستای قلعه طوق 250 متر خط انتقال نیز کارگزاری شد که این عملیات در راستای افزایش فشار آب انجام شده است.

وی بیان کرد: توسعه شبکه توزیع در روستای قلعه طوق در راستای تامین آب شرب مورد نیاز 25 خانوار جدید ساکن شده در این روستا به انجام رسید.

گلچین پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه شبکه توزیع آب در روستای گاومیش آباد شرقی اظهار کرد: با کارگزاری 150 متر لوله شبکه توزیع، آب شرب مورد نیاز 8 خانوار جدید ساکن شده در این روستا تامین شد.

وی یادآور شد: عملیات توسعه شبکه و کارگزاری خط انتقال آب شرب با همکاری و مساعدت بخشداران و دهیاران روستاهای قلعه طوق و گاومیش آباد شرقی و توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری این امور انجام شد.

گفتنی است؛ روستای قلعه طوق 45 خانوار و روستای گاومیش آباد شرقی 800 خانوار را تحت پوشش دارند که از توابع بخش مرکزی شهرستان دزفول هستند. 
:
:
:
آخرین اخبار