تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۶۲۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز در مجلس:
عده‌ای در موضوع طرح جامع کلانشهر اهواز لابی می‌کنند
عده‌ای در موضوع طرح جامع کلانشهر اهواز لابی می‌کنندنماینده اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس گفت: عده‌ای در موضوع طرح جامع کلانشهر اهواز لابی می‌کنند و هنوز هم پس از گذشت یک سال، این طرح در وزارت راه و شهرسازی باقی مانده است.

علی ساری صبح امروز در رابطه با استیضاح وزیر مسکن، راه و شهرسازی، اظهار کرد: من جزو استیضاح کنندگان هستم و انتقادات جدی به این وزارت‌خانه دارم.

وی با اشاره طرح جامع شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون و باوی، افزود: تصمیم‌گیری در این وزارت از پایین هرم صورت می‌گیرد و مستندات آن نیز نزد من موجود است. برای مثال عده‌ای در موضوع طرح جامع کلانشهر اهواز لابی می‌کنند و هنوز هم پس از گذشت یک سال، این طرح در وزارت راه و شهرسازی باقی مانده است. وقتی طرحی پس از انجام مطالعات، در شورای عالی شهرسازی دنبال نمی‌شود، دیگر چه‌انتظاری می‌توان از وزارت مسکن، راه و شهرسازی داشت.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: جاده‌های مرگ خوزستان که به طور مستمر جان مردم را به خطر انداخته است و تناقضات موجود در مدیریت اداره راهداری و اداره راه خوزستان از دیگر نقدهای ما به وزارت مسکن، راه و شهرسازی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار