تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۶۲۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کمیته امداد خوزستان:
2750 خانواده تحت پوشش کمیته امداد توانمند شدند
مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: تعداد 2 هزار و 750 خانوار از طریق اجرای طرح‌های اشتغال‌ خرد شرایط آن‌ها به‌گونه‌ای شده که دیگر نیاز به دریافت خدمات مستمری کمیته امداد نیستند.

مرتضی موصلی صبح امروز درباره فراهم کردن طرح‌های استغالزایی برای مددجویان اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 750 خانوار از طریق اجرای طرح‌های اشتغال‌ خرد شرایط آنها به‌گونه‌ای شده که دیگر نیاز به دریافت خدمات مستمری کمیته امداد نیستند.

وی پیشبرد طرح‌های توانمندسازی مددجویان با محوریت توسعه کسب‌وکارهای خرد را از مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: امسال اعتباری را که برای تحقق این منظور در نظر گرفته‌اند چیزی حدود 125 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی بود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه در حوزه اشتغال خرد تعداد 6 هزار و 369 فرصت شغلی فراهم‌شده است، گفت: به همین منظور در 11 ماهه امسال 101 میلیارد از منابع کمیته امداد در این حوزه سرمایه‌گذاری شد.

وی با اشاره به همکاری 310 هزار نفر خیر در سطح استان با مجموعه کمیته امداد امام بیان کرد: در 11 ماهه امسال مبلغ 13 میلیارد و 800 میلیون تومان از کمک‌های خیرین جمع‌آوری شد که این رقم نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه  از 105 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد تعداد 6 هزار و 700 خانوار از مسکن مناسب برخوردار نیستند، گفت: امسال  احداث تعداد یک هزار و 30 مسکن برای مددجویان آغاز شد که به نظر می‌رسد تا شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار