تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۶۲۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر مسئول روزنامه طلوع خوزستان :
مدیران استان باید رسانه ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی باور کنند
ایمان سعیدی مدیر مسوول روزنامه طلوع خوزستان که اخیرا به جمع روزنامه های استانی پیوسته است در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مطبوعات باید برای رشد و پیشرفت به سمت ایده های نوین  جذب تقویت زیر ساخت رسانه خود اهتمام ورزند از سویی دیگر مدیران استانی برای رشد و توسعه استان باید مطبوعات را به عنوان رکن چهارم دموکراسی باور کنند و با اعتماد به رسانه های استان سعی در رفع موانع توسعه نمایند.

سعیدی با اعلام تبدیل وضعیت شدن نشریه طلوع خوزستان از هفته نامه به روزنامه استانی  افزود:   این نشریه قصد دارد با بهره گیری از همکاران با تجربه به سمت تولید بیشتر محتوا پیشبرود  . ما در صدد تقویت  فعالیت ها در فضای مجازی و استمراردر  چاپ روزنام هستیم و باتوجه تغییر در دوره انتشار خود، جذب نیروی خبری فعال و زبده را پیش رو داریم تا به روز ترین و مهمترین اخبار استان را انعکاس دهیم .

وی در پایان:  دغدغه بازتاب مسائل اجتماعی و مشکلات مردمی  جزو لاینفک طلوع بوده و هست . این روزنامه تحلیل مسائل اجتماعی استان را با دعوت از کارشناسان و پیگیری آسیب های اجتماعی و پیشنهاد بسته های فکری و مشورتی به نهادهای مربوطه، و مناظره بین  مسئولان و کارشناسان در جهت توسعه فضای اجتماعی ، فرهنگی استان را در چشم انداز اهداف خود ترسیم نموده است. امیدوارم با مشارکت مسئولین و تلاش همکاران رسانه بازتاب بهتری از این مسائل را داشته باشیم .

:
:
:
آخرین اخبار