تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۶۲۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح سلامت نوروزی با تشدید بازرسی از رستوران‌ها در دزفول آغاز شد
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با آغاز طرح سلامت نوروزی بازرسی از رستوران ها و واحدهای پخت غذای خانگی در این شهرستان افزایش یافته است.

رضا پورآیین روز یکشنبه افزود: در این طرح که به مدت یک ماه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد واحدهای چلوکبابی ، رستوران ها و آشپزخانه های خانگی پخت غذای بیرون بر از نظر میزان مصرف نمک، رنگ غیرمجاز ، کیفیت روغن و آزمایش میکروبی بازرسی می شوند. 

وی گفت:نظارت بر بهداشت و نظافت پایانه های مسافربری ، وضعیت آب آشامیدنی ، سرویس بهداشتی و نیز وضعیت بهداشتی بازار قدیم و اماکن متبرکه از دیگر برنامه های این طرح است. 

معاون امور شهری شهرداری دزفول نیز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان در خصوص جمع آوری واحدهای غیرمجاز عرضه مرغ بومی گفت:به 23 واحد عرضه مرغ بومی و موادغذایی در دزفول اخطار داده شد و این واحدها جمع آوری شدند اما با تجمع واعتراض آنها مجددا دایر شدند و مقرر شد بعداز عید نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنها اقدام شود. 

محسن ورجاوند رئیس دامپزشکی دزفول نیز گفت:با توجه به اینکه مرغ های بومی از استانهای لرستان،قم ومرکزی وارد دزفول می شوند و با توجه به شیوع آنفولوآنزای فوق حاد پرندگان در لرستان لذا جمع آوری واحدها و دستفروشان عرضه مرغ بومی و نگهداری در قرنطینه و همچنین آزمایش آنها در اسرع وقت ضروری است. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار