تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۶۲۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
اختصاص 7 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر آبادان
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اختصاص هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

جلیل مختار روز شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه زیر ساخت های معابر سایت ۱۱۸ هکتاری مسکن مهر آبادان عنوان کرد: مسکن مهر آبادان از جمله پروژه های بر زمین مانده ای است که سال های بسیاری، هیچ نهاد و یا ارگانی برای حل مشکلات آن به این حوزه وارد نشده؛ در همین راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعاملاتی با چندین بانک به منظور تامین اعتبار و اتمام این پروژه انجام داده اند.

وی با اشاره به همکاری نکردن برخی بانک ها در این خصوص گفت: به عنوان مثال یک بانک که باید اعتباری یک میلیاردی برای این پروژه در نظر می گرفت، تنها ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان، برای تکمیل پروژه مسکن مهر آبادان تخصیص یافته که این اعتبار محقق شده؛ از سازمان منطقه آزاد اروند نیز انتظار می رود تا به این موضوع ورود کند.

مختار گفت: سازمان منطقه آزاد اروند، برای جبران خسارت و عقب افتادگی این پروژه باید همچون اداره راه و شهرسازی شهرستان اعتباری را در قالب تفاهم نامه به امضا برساند.

وی افزود: بر اساس آخرین جلسه گرفته شده در وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد تا در خرداد ماه سال آینده، تعداد بسیاری از خانه های مسکن مهر آبادان تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار بگیرند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار