تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبرداد:
توزیع کالاهای تنظیم بازار در فروشگاه های بزرگ و مراکز پرجمعیت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قرار است به منظور تنظیم بازار شب عید، کالاهای تنظیم بازار نه فقط در فروشگاه های بزرگ بلکه در مراکز پرجمعیت نیز توزیع و عرضه شود.

نورالله حسن زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که امروز 20اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان دبیر ستاد تنظیم بازار جهت حفظ آرامش بازار جلسات تنظیم بازار را به طور هفتگی برگزار می کند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کار نظارت بر بازار را برعهده دارد و این کار را به صورت روزانه و پیوسته انجام می دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: قرار است به منظور تنظیم بازار شب عید، کالاهای تنظیم بازار نه فقط در فروشگاه های بزرگ بلکه در مراکز پرجمعیت نیز توزیع و عرضه شود.

حسن زاده بیان کرد: بلافاصله پس از توزیع کالاها در مراکز مورد نظر، بخش بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان فعال می شود و کار بازرسی خود را آغاز می کند. 

وی ادامه داد: مراکزی که قرار است کالای تنظیم بازار عرضه کنند با نصب بنر مشخص می شوند تا مردم بتوانند آن ها را شناسایی کنند و بدانند که در آن محل یا مرکز کالا با قیمت مصوب عرضه می شود. در آن مراکز نیز بازرسان سازمان ورود کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: در زمان تعطیلات عید افرادی به عنوان کشیک در نظر گرفته شده اند تا در این ایام کار بازرسی و نظارت را به عهده بگیرند. گشت های مشترک سازمان از اکنون آغاز شده است و با برنامه تر و محکمتر در بخش اقلام تنظیم بازار، کار نظارت و رسیدگی را انجام می دهند.

حسن زاده اظهار کرد: در گشت های مشترکی که در این ایام انجام می شود، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی عرضه کنندگان محصولات، بلافاصله موضوع به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود تا تعزیرات جرایم و برخورد لازم را انجام دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار