تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۶۲۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش بینی 120 غرفه میوه نوروزی در خوزستان
مدیرکل تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه از 25 اسفندماه میوه های نوروزی را به منظور تنظیم بازار توزیع خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه همه میوه مورد نیاز استان به خوزستان حمل شده و اکنون در چهار سردخانه ذخیره شده است. 

مهدی سیاحی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که امروز 20اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تامین میوه شب عید موردنیاز استان و براساس مصوبه کمیته راهبردی استان قرار شد سهمیه استان 2هزار و 500تن سیب و پرتقال باشد.

وی افزود: در این زمینه خوشبختانه همه میوه مورد نیاز استان به خوزستان حمل شده و اکنون در چهار سردخانه ذخیره شده است و مشکلی در بحث تامین و توزیع میوه شب عید مورد نیاز استان وجود ندارد.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: سهمیه شهرستان های استان خوزستان مطابق جدول اعلامی مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به تعاون روستایی خوزستان، ابلاغ شده است.

سیاحی با بیان اینکه امسال میوه نوروزی برای اولین بار توسط صنف میوه و تره بار و اتاق اصناف اهواز توزیع می شود، بیان کرد: برای توزیع میوه شب عید امسال حدود 120 غرفه پیش بینی شده است و در این زمینه برای سردخانه هایی که میوه در آن ها ذخیره شده، دستگاه های کارتخوان خریداری شده است تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: برای بحث قیمت میوه شب عید منتظر ابلاغیه ستاد تنظیم بازار کشور هستیم. هر زمان که قیمت از سوی این ستاد اعلام شود، کمیته راهبردی استان قیمت میوه را در استان تنظیم و اعلام خواهد کرد.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: سال گذشته میوه از تاریخ 27 اسفندماه توزیع شد و امسال پیش بینی می کنیم اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، از 25 اسفندماه میوه های نوروزی را به منظور تنظیم بازار توزیع خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار