تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۶۲۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرذ:
کالاهای اساسی در اولویت بازرسی های شب عید
رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به حساسیت هایی که در بازار وجود دارد، اولویت بازرسی ها کالاهای اساسی است. 

بهرام جباری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که امروز 20اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حساسیت هایی که در این ایام در بازار وجود دارد، اولویت بازرسی ها کالاهای اساسی است.

وی با بیان اینکه یکسری مشکلات در بحث کمبودها وجود دارد، افزود: طبق جلسات برگزار شده تعدادی از واحدهای صنفی خوشبختانه پای کار و در حال عرضه محصولات هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: کار بازرسی کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و میوه روزانه در حال انجام است. 9162 واحد صنفی طی بهمن ماه مورد بازرسی قرار گرفتند و در این زمینه 815 پرونده تشکیل شد.

جباری بیان کرد: در خصوص مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ و تخم مرغ 832 واحد صنفی بازرسی انجام و در این زمینه 94 پرونده تشکیل شد. همچنین در بخش نان و برنج 813 واحد صنفی را بازرسی کردیم و 90 پرونده نیز در این زمینه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در حوزه میوه 758 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد برای 30واحد پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص بحث برگزاری نمایشگاه بهاره در اهواز عنوان کرد: جلسات متعددی با اتحادیه ها و دستگاه های مختلف استان برگزار شد و خوشبختانه همه پای کار هستند تا شاهد برگزاری خوب این نمایشگاه باشیم.

جباری در خصوص گشت های مشترک اظهار کرد: این گشت ها در مرحله اول از ابتدای بهمن ماه آغاز شد و مرحله دوم این گشت ها نیز از 15 اسفند در سطح شهرهای استان آغاز شده است. این گشت ها به اتفاق اداره تعزیرات به بازرسی از میادین میوه، بنک داران و ... می پردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار