تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۶۲۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۳هزارخانواده‌بی‌سرپرست‌؛مستمری‌بگیربهزیستی‌خوزستان‌
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۸۵ هزار معلول و ۳۳ هزار خانواده بی‌سرپرست مستمری بگیر تعداد افراد تحت پوشش ما هستند.

دوره آموزشی سامانه طلاق با حضور معاون مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، معاون پیشگیری از وقوع جرم و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خوزستان، رئیس دادگاه خانواده اهواز، مدیرکل، معاونین و مسئولین امور اجتماعی بهزیستی خوزستان در سالن اجتماعات فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.

در این دوره تعدادی از مسئولان استانی و کلینیک‌های مددکاری اجتماعی و مراکز مشاوره و کاهش طلاق تحت نظارت بهزیستی، دادگستری و نظام روانشناسی خوزستان نیز حضور داشتند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره اظهار داشت: هر فرد به عنوان کنشگر در 4 حوزه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فعالیت دارد که ممکن است در هر یک از این موضوعات از راه درست یا نادرست به دنبال ارتقا خود باشد و در این زمینه کارهایی را انجام دهد.

غلامرضا صدیق‌راد در ادامه سخنان با تاکید بر این نکته که ما در بهزیستی با انواع آسیب‌ها رو به رو هستیم، تصریح کرد: 85 هزار معلول و 33 هزار خانواده بی‌سرپرست مستمری بگیر تعداد افراد تحت پوشش ما هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در دوره آموزشی سامانه طلاق نیز عنوان کرد: همچنین طلاق و آسیب‌های اجتماعی نیز یکی از مواردی است که سازمان بهزیستی به آن ورود کرده است و اقداماتی را نیز در این زمینه انجام داد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان این نکته که پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروت دارد تاکید کرد: پیشگیری دارای سه سطح است که در مرحله اول باید پیشگیری در سطح مدارس و آموزش به کودکان و نوجوانان صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی برای خدمت‌رسانی به جامعه در اندازه وسع خود آمادگی لازم را دارد و چون گذشته خدمات خود را ادامه می‌دهد.

 صدیق‌راد در پایان سخنان خود با اشاره به برخی از همکاری‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: امروز هماهنگی و همکاری مثبتی بین سازمان بهزیستی و دادگستری انجام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار