تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۶۲۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای اسلامی روستای شوی:
روستا و آبشار شوی نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
رئیس شورای اسلامی روستای شوی گفت: با توجه ظرفیت گردشگری بی نظیر روستا و آبشار توریستی شوی در دزفول، این منطقه نیازمند نگاه ویژه مسئولان شهرستان و استان است.
 

منوچهر مولایی  اظهار کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری بی نظیر روستا و آبشار توریستی شوی در دزفول، این منطقه نیازمند نگاه ویژه  مسئولان  شهرستان و استان است.

وی افزود: این منطقه دارای دو راه ارتباطی از ایستگاه راه اهن تله زنگ با مسافت 9 کیلومتر که تنها با پای پیاده امکان پذیر است و مسیر دیگری در بخش شهیون دزفول است که بخشی از این راه ها هموار ولی برای وسایل نقلیه قابل تردد نیست.

مولایی گفت: با توجه به مرکزیت روستای شوی برای روستاهای اطراف در این منطقه و همچنین سیل گردشگران و توریست‌ها برای بازدید از این روستا و ابشار نیازمند تکمیل و اسفالته شدن مسیرهای مذکور هستیم.

رئیس شورای اسلامی روستای شوی عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته شورای روستای شوی برای آبشار شوی چندین طرح درامدزایی و اشتغالزایی برای بومیان منطقه، پیش بینی شده که در آینده قابل اجرا و بهره برداری خواهند بود.

وی بیان کرد: مردم مظلوم روستای شوی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند که بزرگترین این مشکلات نبود راه دسترسی مناسب به روستا و نبود لوله کشی آب است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات مرتفع شوند.

مولایی در پایان گفت: چشمه‌های اب معدنی، مقبره امام زاده سید محمود (ع)، بلوط های زاگرس، گونه های جانوری در معرض انقراض، باغ های انار و انگور، نخل های خرما و رودخانه زیبا با ماهیان قزل الا در کنار مرتفع ترین آبشار خاورمیانه یعنی آبشار شوی از جمله دیدنی های این منطقه است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار