تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۶۲۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مناطق عملیاتی خوزستان برای میزبانی راهیان نور آماده‌اند
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت:مناطق عملیاتی این استان برای میزبانی کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی آماده شده اند
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت:مناطق عملیاتی این استان برای میزبانی کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی آماده شده اند.

سردار حسن شاهورپور افزود:باتوجه به حضور کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی و نیز گردشگران خارجی به خوزستان در ایام نوروز لذا برنامه های متنوعی امسال در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در این استان پیش بینی شده است.

وی گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو ، روایتگری ، نمایش تئاتر تک نفره که روایتگر دفاع مقدس می باشند و دیگر برنامه های فرهنگی به همت خادمان یادمان ها در ایام نوروز در مناطق عملیاتی خوزستان اجرا می شود.

وی گفت:حدود 2 هزار خادم به صورت گردشی در یادمان های خوزستان به زایران خدمت رسانی می کنند که این آمار تا پایان تعطیلات نوروز افزایش خواهد یافت.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان پیش بینی کرد حدود پنج میلیون نفر در قالب مسافر نوروزی ،کاروان راهیان نور و گردشگر خارجی امسال از مناطق جنگی خوزستان دیدن کنند.

شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار