تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۶۲۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
138 هزار نفر به کاروان راهیان نور خدمت رسانی می‌کنند
رئیس ستاد راهیان نور کشور گفت: 138 هزار نفر خادمان کاروان های راهیان نور از قشر دانشجویی و فارغ التحصیل دانشگاهی هستند که در قالب مدیرکاروان، خادم ، مبلغ و راوی به کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خدمت رسانی می کنند.

سردار بهمن کارگر در جمع خبرنگاران در خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر 50 هزار مدیر کاروان، 48 هزار خادم، 25 هزار راوی و 15 هزار مبلغ عمدتا فارغ التحصل دانشگاه هستند که در سطح کاروان راهیان نور فعالیت می کنند. 

وی اعتماد به قشر جوانان را مهم دانست و گفت: اگر به جوانان اعتماد شود تنوع هم ایجاد شده و عاملی در تنوع بخشی به حرکت راهیان نور داده می شود. 

رئیس ستاد راهیان نور کشور در ادامه به جشنواره رهاورد سرزمین نور اشاره کرد و گفت: جشنواره رهاورد سرزمین نور با مشارکت افراد مبتدی آغاز شد و در حال حاضر این جشنواره در سطح حرفه ای برگزار می شود. 

سردار کارگر بااشاره به جشنواره فیلم فجر گفت : آثار ارائه شده فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حوزه دفاع مقدس، اهمیت این حوزه را نشان می دهد . 

آیین همایش روز ملی راهیان نور با حضور مسئولان لشگری و کشوری، کاروان های راهیان نور در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر برگزار شد. 

در تقویم رسمی کشور روز 20 اسفند ماه به مناسبت نخستین حضور مقام معظم رهبری در یادمان های دفاع مقدس به نام 'روز ملی راهیان نور'نامگذاری شده است. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار