تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۶۲۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شرکت گاما ترکیه:
خوزستان در صنایع پتروشیمی سرآمد کشور ایران است
خوزستان در صنایع پتروشیمی سرآمد کشور ایران استنماینده و مشاور مستقیم مدیرعامل شرکت ترکیه ای گاما گفت: خوزستان در بحث تولید گاز، نفت و صنایع پتروشیمی سرآمد کشور ایران است.

دوندارف کنجال شامگاه دوشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری پتروشیمی ایذه در پاسخ به اینکه چرا خوزستان را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید گفت: جذابیت های پروژه و موقعیت خاص شهرستان ایذه سبب انتخاب این پروژه شد.

وی خاطر نشان کرد: چشم انداز پروژه سرمایه گذاری پتروشیمی ایذه بسیار روشن است و به آینده آن بسیار خوشبین هستیم.

نماینده شرکت ترکیه ای گاما با بیان اینکه دوستی و روابط دیرینه کشور ایران با ترکیه در درک متقابل برای همکاری موفق کمک شایانی می کند خاطر نشان کرد: شرکت گاما از همکاری با مقامات استان خوزستان جهت سرمایه گذاری در شهرستان ایذه بسیار خشنود است.

وی ضمن قدردانی از مسئولان استان برای هموار کردن مسیر سرمایه گذاری تصریح کرد:امیدواریم تا تکمیل این پروژه از حمایت مقامات استان به ویژه استاندار بهره مند شویم.

بنابراین گزارش، شامگاه دوشنبه تفاهم نامه سرمایه گذاری پتروشیمی شهرستان ایذه بین استانداری خوزستان و شرکت گامای ترکیه امضا شد.

میزان سرمایه گذاری مورد نیاز طرح پتروشیمی ایذه یکهزار و 200 میلیون دلار بوده و سرمایه گذار خارجی آن یک شرکت آلمانی –ترکیه ای است که یک هزار و 50 میلیون دلار در این طرح سرمایه گذاری خواهد کرد.

برای این طرح اشتغال سه هزار نفر بطور مستقیم و هفت هزار نفر غیر مستقیم پیش بینی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار