تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۶۲۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین سازمان مردم نهاد "مدافعین حرم" کشور در خوزستان تاسیس شد
سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان با هدف گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری و تبیین رشادت‌های مجاهدین راه حق در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی راه اندازی شد
مسئول سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان گفت: سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان با هدف گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری و تبیین رشادت‌های مجاهدین راه حق در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی راه اندازی شد.

اکبر بهاری اظهار داشت: سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان به عنوان نخستین سازمان مردم نهاد  کشوری با محوریت مدافعین حرم در اهواز آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به روند دریافت مجوز این سازمان مردم نهاد  از مجموعه استانداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری و تبیین رشادت‌های مجاهدین راه حق در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی از اهداف اصلی و اساسی این سمن است.

مسئول سازمان مردم نهاد  مجمع مدافعین حرم خوزستان" تصریح کرد: این سمن متشکل از مجموعه‌ای از نیروهای انقلابی و متدین است که به صورت خودجوش و آتش به اختیار در این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم، تقدیر و تجلیل از این خانواده، نشر مفاهیم و ارزش‌های انقلابی با این مضمون، پاسداری از راه شهدا و پایداری در این راه پربرکت از جمله فعالیت‌های مدنظر این سازمان مردم نهاد  است.

بهاری با اشاره به برخی نافهمی‌ها و کج فهمی‌ها در این عرصه بیان داشت: امنیت و پیشرفت ملت ایران مرهون این رشادت‌ها است و عده‌ای که سر در آخور غرب دارند از درک عظمت و اهمیت این مسئله عاجز هستند و با بیان مسائل حقیرانه تصور می‌کنند می‌توانند ملت ایران را از این راه و فرهنگ دور سازند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار