تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۶۲۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حال 2 مصدوم آتش بازی دزفول بحرانی است
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت: حال 2 نفر مصدوم حادثه آتش بازی در دزفول بحرانی است و یکی از آنها با 94 درصد سوختگی احتمالا نیاز به دستگاههای کمک تنفسی و تجهیزات آی سی یو پیدا می کند.

دکتر زهرا بزرگ زاده سه شنبه اظهار کرد: دیگر مصدوم این حادثه با 66 درصد سوختگی از ناحیه پا دچار آسیب جدی عضلانی شده و جراحت عمیقی پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: چهار مصدوم حادثه انفجار مواد آتش زا در دزفول دوشنبه شب با آمبولانس به اهواز منتقل شدند.

وی با اشاره به ادامه درمان دو مصدوم دیگر این حادثه گفت: این مصدومان 16 ساله نیمه شب با میزان سوختگی 94، 66، 52 و 28 درصد از ناحیه سر، صورت، گردن و اندام در بخش مراقبت های ویژه سوختگی پذیرش و بستری شدند.

بر اساس این گزارش به نقل از سازمان آتش نشانی دزفول این حادثه ساعت 21:59 دقیقه دوشنبه شب در منطقه زیباشهر و در ساختمانی نیمه کاره رخ داد.

این حادثه در ساختمانی نیمه کاره و هنگام تهیه ترقه دست ساز (اکلیل سرنج) رخ داد و شدت انفجار باعث تخریب قسمتی از دیوار ساختمان نیمه کاره و سقوط دیوار بر روی یکدستگاه موتورسیکلت شد.

14 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 اهواز برای رسیدگی به مصدومان احتمالی شب چهارشنبه آخر سال در نقاط اصلی و پرتردد شهر اهواز مستقر می شوند و نیروهای آتش نشانی نیز به حالت آماده باش در آمده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار