تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۶۲۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی مرزبانان خوزستان برای پذیرایی از راهیان نور
در آستانه افزایش ورود کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس ، مرزبانان استان برای پذیرایی و استقبال از این زائران سرزمین نور آماده شدند
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان گفت: در آستانه افزایش ورود کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس ، مرزبانان استان برای پذیرایی و استقبال از این زائران سرزمین نور آماده شدند.

سرهنگ سلیمان کیانی سه شنبه افزود:با شروع حرکت عظیم کاروان های راهیان نور از سراسر کشور به مرزهای خوزستان، فرماندهی مرزبانی استان نیز با هدف تامین امنیت، تسهیل تردد و ایجاد رضایت مندی بیشتر برای رفاه حال کاروان های راهیان نور و عموم مسافران و هم استانی ها ، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است.

وی برپایی ایستگاههای صلواتی ، پخت نان ، فعال کردن تعمیرگاه های مجاز خودرویی و برپایی ده ها چادر نوروزی برای راهنمایی و کمک به زائران را از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از کاروان های راهیان نور عنوان کرد و افزود: هم اکنون فعالیت های فرهنگی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدای گمنام شروع شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خوزستان ، توزیع بسته های فرهنگی به راهیان نور و مسافران نوروزی و پخش بروشورهای آموزشی و راهنمایی در خصوص نحوه سفر به مناطق مرزی را از خدمات فرهنگی مرزبانی استان بیان و ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده در طول تعطیلات نوروزی شاهد هیچ حادثه ناگواری در مناطق مرزی نباشیم.

کیانی امنیت در مسیرهای تردد کاروان های راهیان نور و مسافران را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: همه زیرساخت های امنیتی و خدماتی با مشارکت دستگاه های متولی و عضو ستاد راهیان نور استان در راستای پذیرایی و استقبال از زائران عزیز فراهم شده است.

پیش بینی شده امسال حدود پنج میلیون نفر از مسافران و کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمانی دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کنند.

در تعطیلات نوروزی پارسال ، یادمان شهدای گمنام عملیات والفجر 8 در کرانه شرقی اروندرود و یادمان شهدای شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر و نقطه صفر مرزی بیشترین بازدیدکننده را داشتند.

اوج بازدید کاروان های راهیان نور 25اسفند تا 20فروردین ماه 1397می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار