تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۶۲۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی:
چشم کارگر ایرانی به خرید کالای ایرانی توسط مردم است
دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی کشور با بیان این‌که چشم کارگر ایرانی به خرید کالای ایرانی توسط مردم است، گفت: اکنون زمان خرید کالای ایرانی توسط مردم است و مردم باید کالای ایرانی خریداری و از تولیدکنندگان داخلی کشور حمایت کنند.

بیژن پناهی زاده اظهار کرد: ایام عید زمانی است که مردم باید کالای ایرانی خریداری و از تولیدکنندگان داخلی کشور حمایت کنند.

وی افزود: گردش مالی یک ماه آخر سال حدود 60 هزار میلیارد تومان است و این ایام بهترین زمان است تا مردم کالای ایرانی خریداری کنند تا این چرخه به خوبی بگردد و تولیدکننده داخلی نیز از خریدهای مردم منتفع شود.

دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی کشور تصریح کرد: چشم کارگر ایرانی در حال حاضر به خرید کالای ایرانی توسط مردم است تا آن تولیدکننده‌ای که کارگران در آنجا کار می‌کنند بتوانند حقوق کارگر را پرداخت و کارگر نیز از این چرخه به وجود آمده بهره ببرد.

پناهی زاده بیان کرد: مردم با خرید کالای خارجی به اشتغال کارگران خارجی کمک می‌کنند اما به جای این کار می‌توانند با خرید کالای داخلی شرایطی را ایجاد کنند تا اشتغال کارگران ایرانی به خوبی فراهم شود و آن‌ها نیز بتوانند در این ایام شرایط بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: با خرید کالای تولید داخل می‌توانیم کارگران ایرانی و تولیدکنندگان داخلی را خوشحال کنیم. در این ایام منتهی به عید مردم می‌توانند به تولیدکنندگان داخلی کمک و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را حل کنند.

دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی کشور خاطرنشان کرد: اکنون وقت آن نیست که همچون گذشته از مشکلات و سختی‌های بخش تولید بگوییم و دیگر زمان خرید کالای ایرانی توسط مردم است و مردم اگر کالای داخلی خریداری کنند، تولیدکنندگان نتیجه 11ماه تلاش و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات را خواهند دید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار