تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۲۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گشتهای بازرسی تا پایان تعطیلات بر اصناف نظارت ویژه دارند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به گشتهای نظارتی براصناف گفت: این گشتها در تمام طول سال فعال هستند اما در این روزها تا پایان تعطیلات نوروز بر تعداد بازدیدها و شدت نظارتها افزوده می شود.

نوراله حسن زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره اهواز در محل نمایشگاههای بین المللی خوزستان اظهار کرد: بازرسان ما با همکاری بهداشت، تعزیرات و استاندارد در تمام زمان برگزاری نمایشگاه در محل حضور دارند تا در صورت مشاهده تخلف آن را گزارش و رسیدگی کنند، در نمایشگاه علاوه بر اقلام متناسب با نوروز سایر اقلام پرمصرف مانند گوشت مرغ و تخم مرغ نیز عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارتهای ما بر بازار چند نوع است افزود : ناظران سازمان صنعت معدن و تجازت همواره بر بازار نظارت دارند، در کنار این نظارت مستمر، مردم نیز شکایتهای خود را تخلفات از طریق سامانه 124به ما اطلاع می دهند.

حسن زاده تصریح کرد: همچنین شهروندان می توانند با درخواست کتبی به سازمان مراجعه کنند تا پس از محرز شدن تخلف، از طریق اداره تعزیرات با واحد متخلف برخورد شود .

وی گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته به دلیل شرایط موجود در بازار گشت ها با حساسیت بیشتری بر فعالیت واحدهای صنفی مختلف نطارت می کنند.

بنابراین گزارش، نمایشگاه بهاره اهواز شامل 200 غرفه است که در پنج سالن اقلام مورد نیاز شهروندان مانند پوشاک، آجیل و شکلات، مواد شوینده، مبلمان و خوراکی های دیگر عرضه می شود. 

این نمایشگاه از 21 تا 27 اسفندماه از ساعت 16:30 تا 23 پذیرای شهروندان است. 

هدف از برگزاری این نمایشگاه تنظیم بازار داخلی و جلوگیری از جهش احتمالی قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید است. 

این نمایشگاه با اولویت عرضه کالاهای شب عید مانند کیف و کفش، پوشاک، شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی برگزار می‌شود. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار